• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnack 2.0

Nä, det är faktiskt inte egentligen dåligt. Det är autocorrect som spårar för mig. Jag får bara öva på att skriva rätt :)
Om det ändå bara varit autokorrekt. Utan att rätta till min text ser det ut såhär:

Jag trivs verkligen brabpå klocksnack menmdetMhärhnwdmatt inte kunna skriva utanuattUgå behövabbacka och radera text är bedrövligtbjust nu :(

Jag provar att skriva via Firefox nu och texten verkar funka bättre. Men satan så laggigt det är att scrolla och ser nu när jag skriver att ibland blir det tomt för att sedan smattra till och orden dyker upp på skärmen någon sekund senare.

@Anders Mårtensson detta skedde vid månadsskiftet nu. Kommer stå ut bättre med Firefox då jag äntligen kan skriva som folk men vore skönt om man fick gå tillbaka till chrome så man slapp laggandet.

Sorry att jag tjatar @hook. Vill inte ha en lösning inom sekunden. Vill bara veta om detta är ett problem som finns med på er "to do-list"

Edit: Om det är Android som spökar förstår jag att de inte är mkt ni kan göra åt saken. Men för min del går det som sagt felfritt att skriva överallt (Google, whatsapp osv) men inte här på forumet.

Mvh

Är det någon som vet om det syns hos medlemmar som man blockar på samma sätt som mar får meddelande om någon har börjat följa en?

@Philippe Stern Du har väl blivit blockad av ett gäng under åren....ser du när det händer?

Jag provar att skriva via Firefox nu och texten verkar funka bättre. Men satan så laggigt det är att scrolla och ser nu när jag skriver att ibland blir det tomt för att sedan smattra till och orden dyker upp på skärmen någon sekund senare.

@Anders Mårtensson detta skedde vid månadsskiftet nu. Kommer stå ut bättre med Firefox då jag äntligen kan skriva som folk men vore skönt om man fick gå tillbaka till chrome så man slapp laggandet.

Sorry att jag tjatar @hook. Vill inte ha en lösning inom sekunden. Vill bara veta om detta är ett problem som finns med på er "to do-list"

Edit: Om det är Android som spökar förstår jag att de inte är mkt ni kan göra åt saken. Men för min del går det som sagt felfritt att skriva överallt (Google, whatsapp osv) men inte här på forumet.

Mvh
Har nu lyckats förstå att det är en uppdatering för chrome till Android som spökar.

https://support.google.com/chrome/forum/AAAAP1KN0B0INYEWToZpZA/?hl=en

Får genomlida Firefox tills de kommer en ny uppdatering. Firefox vill inte zooma bilder heller. Hoppas chrome löser detta snarast.

16B160A7-EE6E-4CA9-A810-834DA8AC267D.jpeg
Du har ju en så vad gnäller du om!? :)

Har också ett helvete med att skriva här från min Android telefon, trodde först det var Swiftkey som krånglade men upptäckte att det funkar ju bra på alla andra ställen. Bara att skriva detta inlägg var en pain in the ass att få stavningen rätt!! :mad:

Har också ett helvete med att skriva här från min Android telefon, trodde först det var Swiftkey som krånglade men upptäckte att det funkar ju bra på alla andra ställen. Bara att skriva detta inlägg var en pain in the ass att få stavningen rätt!! :mad:
Jag lider med dig och har samma problem. Vet inte säkert om det är swiftkey, chrome eller forumet som spökar. Jävligt drygt är det dock :(

Det kanske har avhandlats någonstans, men jag hittar inget när jag söker; Jag kan inte ändra rubriken på min annons i K&S, varken på datorn eller telefonen. Why?
BCA72180-A4A1-4E34-953F-28584E3C1268.png

Det kanske har avhandlats någonstans, men jag hittar inget när jag söker; Jag kan inte ändra rubriken på min annons i K&S, varken på datorn eller telefonen. Why?
BCA72180-A4A1-4E34-953F-28584E3C1268.png
Det där felmeddelandet betyder att du glömt att fylla i de numera obligatoriska fälten. Inte särskilt lättolkat så där finns nog lite förbättringspotential.

Har inte läst hela tråden se detta har kanske redan varit på tapeten..

När man skapar en annons så tycker jag ni borde införa en ruta där man fyller i vart klockan befinner sig i världen, kan vara bra att veta om det kan tillkomma moms på klockan!
Finns ju en del som säljer här på forumet som inte är lokaliserade i Sverige :)
@hook @Leben

@hook

Är det bara jg som har problem med att 'go to'-pilen i citat-rutorna inte längre fungerar? (Alltså om man trycker på pilen för att gå till ursprungsposten för ett citat så händer ingenting). Har varit så ett par veckor.

Tillbaka
Topp