Samma problem här. Funkar ibland men oftast inte.Funkar för mig nu på telefonen också. Men inte tidigare idag på PC med Chrome.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma problem här. Funkar ibland men oftast inte.Funkar för mig nu på telefonen också. Men inte tidigare idag på PC med Chrome.
Jag har upplevt samma. Jag misstänker att hopp-referensen blir knas om inlägg har raderats emellan posterna.@hook
Är det bara jg som har problem med att 'go to'-pilen i citat-rutorna inte längre fungerar? (Alltså om man trycker på pilen för att gå till ursprungsposten för ett citat så händer ingenting). Har varit så ett par veckor.
Vad är det för fel på "gilla" ?Please, ge oss en tummen upp emoji!![]()
![]()
:tummenupp:Vad är det för fel på "gilla" ?![]()
Please, ge oss alla emojisPlease, ge oss en tummen upp emoji!![]()
![]()
Är det något nytt podd-avsnitt på G? @Denke @Nymans Ur 1851
T.ex. summering av SIHH och uppsnack inför Basel likt förra året?![]()
Yes! Stay tuned!![]()
Det går inte att ladda ner som mp3?Uppföljning, KS-podden har bytt namn till "Watchout, Klockpodden" och finns på Acast, premiäravsnittet kom ut idag första mars.![]()
Jag har dålig koll på det, jag lyssnar via telen utan att ladda ner. Men en googlesökning på "acast to mp3" kanske kan ge någotDet går inte att ladda ner som mp3?![]()
Jo, tänkte lite mer sanktionerad nerladdning istället för tredjepartsgrejer. Oh well...Jag har dålig koll på det, jag lyssnar via telen utan att ladda ner. Men en googlesökning på "acast to mp3" kanske kan ge något![]()
Jag har ett mycket märkligt problem sen några veckor tillbaka. När jag ska skriva i textfältet på KS via mobilen så funkar inte space alltid som den ska. När jag trycker på space för att få mellanslag så får jag istället en bokstav. Och det är alltid första bokstaven i senaste ordet. Om jag skriver orden "sjukt konstigt" så blir det "sjuktskonstigtk".
Jag har en Huawei P10 Plus med Android 8.0.0 och surfar via Chrome. Problem uppstår endast på KS hemsida och inte alltid, men för det mesta. Någon som har liknande problem?
Fint! Stort tack för hjälpen.Om du byter från SwiftKey till Gboard så blir det bättre. Fortfarande inte som innan dock.
Om du byter från SwiftKey till Gboard så blir det bättre. Fortfarande inte som innan dock.
Jag hade samma problem förut men nu igår när jag började skriva så funkar det precis som vanligt igenFint! Stort tack för hjälpen.
Saxat från forum-reglernaJag hade ju så klart kunnat skicka ett PM, men tänker att fler kanske är intresserade. Såg på din profilbild @RicVin att du står både som admin och moderator. Det måste vara något som jag har missat och det står ju inte med på förstasidan. Är det för samtliga avdelningar? Eller är du admin och moderator endast för fredagstråden?
Jag kan förresten passa på att önska att "Hemslöjd, modd och fix” samt ”Recensioner och köpguider” ska flyttas upp i listan så att det hamnar över Lifestyle. Säkert fler som läser Lifestyle, men kanske att det bidrar med lite trafik till Hemslöjd och Recensionerna med en bättre placering på sidan plus att det är ju klockrelaterade avdelningar.
Hej @Clark Kent och @Richie
Ett klargörande är på sin plats. Jag har stått med som moderator sen Klocksnack 2.0 fick nya kaptener och för den del nya styrmän..
Jag har dock av förklarliga själ suttit i karantän tills igår. Alltså jag har saknat modrättigheter. Tror ledningen helt enkelt inte litat på att jag kan sköta mig, rebell som jag är...
Admin tror jag dock inte jag lyckats nästla mig till. Inte än i alla fall.
Det kan också varit så att mina gamla ögon missade att man skulle anmäla vilka avdelningar man ville moderera till forumledningen då vi startade.....
Men som sagt. Nu är jag på banan och det ska bli ett sant nöje att banna varenda en som inte postar i FREDAGSTRÅDen på fredag!..;-)
Skämt åsido.. @Clark Kent , var det något du ville fråga mig i egenskap av moderator eller undrade du bara?
Mvh
R
Det var mer en undran. Men alltid bra att veta vilka som kan moderera och i och med att du inte har en specifik avdelning tilldelat kan man ju anta att du har mandat över hela klabbet![]()
Det går fortare att trycka på ”anmäl”, då tar förste mod som ser det tag i det. Vill helst inte ha massa PM, får redan tillräckligt många.Det var mer en undran. Men alltid bra att veta vilka som kan moderera och i och med att du inte har en specifik avdelning tilldelat kan man ju anta att du har mandat över hela klabbet![]()
Nja, man kan tycka att det är en hårfin skillnad, men i en ena postar man dagens klocka och i den andra är det meningen att man skall posta vad man gör just då. Med sin klocka.Varför sammanfogas inte trådarna "Vad gör du (och din klocka) just nu-tråden!" och "Den första och enda Dagens klocktråd!"?
Exakt samma innehåll.
Mycket bra fråga, har jag alltid undrat.Varför sammanfogas inte trådarna "Vad gör du (och din klocka) just nu-tråden!" och "Den första och enda Dagens klocktråd!"?
Exakt samma innehåll.
Är det inte mer katter i den ena?Varför sammanfogas inte trådarna "Vad gör du (och din klocka) just nu-tråden!" och "Den första och enda Dagens klocktråd!"?
Exakt samma innehåll.
Varför sammanfogas inte trådarna "Vad gör du (och din klocka) just nu-tråden!" och "Den första och enda Dagens klocktråd!"?
Exakt samma innehåll.