• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnack 2.0

ffree9oihs-never-ree-thank-you-for-your-service-and-your-6388612.jpg

Otroligt bra jobbat under åren och ett stort tack för att ha skapat något som jag njuter av varje dag helt gratis!

Hade det inte varit för Klocksnack hade jag aldrig haft det klockintresse som jag faktiskt har nu, visserligen dåligt för mitt pengakonto men bra för själen :)

Tack som fan Denke, Ministern och Daviden! Bra Jobbat! ..och oerhört skönt att höra att Denke fortsätter med sin ljuva stämma och ironi i Podden. :)
Och så får man förstås passa på att önska Hook och Leben ett lycka till som nya styrmän av rodret.
KS Rockar och kommer så fortsätta!
Fridens!

Tack @Denke @Ministern och @daviden! Minns det som igår när Denke ringde och sa ”tja! Har startat nytt forum. Bli medlem!” Äh, tänkte jag, TTT finns ju. Några dagar senare ringde Denke igen ”vafan! Bli medlem nu!” Ok ok! Signade upp och fick medlemsnr 24. Lite segt i starten men SEN tog det fart. Fart utav bara helvete! Så mycket fart att man omöjligt kan hänga med på allt längre :)

Tack för ett bra jobb! Klocksnack har verkligen förgyllt mitt liv. Och riktigt kul att nya ägarduon är två reko och pålitliga lirare. Kan inte gå fel! Lycka till @Leben och @hook!

Tillbaka
Topp