• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnack 2.0

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vilket mottagande! Är överväldiga av alla glada tillrop från er, ger en grym energi att lyfta KS till nya nivåer.

Vi har idag gjort en mindre justering med att flytta ur tillbehör ur Handla - Säljes, bytes och lagt det i en specifik Köp / sälj del för att göra säljes delen mer renodlad. Arbete med att flytta annonserade tillbehör kommer att pågå ett tag.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Vilket mottagande! Är överväldiga av alla glada tillrop från er, ger en grym energi att lyfta KS till nya nivåer.

Vi har idag gjort en mindre justering med att flytta ur tillbehör ur Handla - Säljes, bytes och lagt det i en specifik Köp / sälj del för att göra säljes delen mer renodlad. Arbete med att flytta annonserade tillbehör kommer att pågå ett tag.
Bra förbättring redan från dag 1! :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Vilket mottagande! Är överväldiga av alla glada tillrop från er, ger en grym energi att lyfta KS till nya nivåer.

Vi har idag gjort en mindre justering med att flytta ur tillbehör ur Handla - Säljes, bytes och lagt det i en specifik Köp / sälj del för att göra säljes delen mer renodlad. Arbete med att flytta annonserade tillbehör kommer att pågå ett tag.
Bra! Det var inte en dag förtidigt så det blir lite mera lättöverskådligt i K&S.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Kan man tänka sig en banning av alla som är så retarderade / dåliga på att hitta på ursäkter så att de hävdar att de trodde att det var tre bumpar per dag som gällde?
 

P-A

Sir Spamalot
"Man ska leva i ovisshet, då håller man sig alert!"
Så sa min kapten ofta i lumpen och det stämmer väl!

Jag vill tacka @Denke @daviden och @Ministern för ett fantastiskt arbete dessa år och samtidigt säga att jag blev väldigt förskräckt när jag läste på @daviden facebook att de hade sålt KS.
Tur nog fick jag fort veta att @leben och @hook tar över. Jag är glad att några gamla "forumrävar" tar över och därmed har andan med sig från start. Att de sedan kommer att utvecka det till just sitt forum är givet. Men jag har stor tillit till er som personer och seriösa aktörer!
Jag önskar er all lycka i framtiden!
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
E617B76A-72E0-478D-A848-B3CEDEA54DC8.jpeg

Tack!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
I en tråd som tillåter lite reflektion om KS dåtid och framtid vill jag passa på att även lyfta fram andra än den eminenta tidigare forumledningen. Vill hissa @Molle och @yonsson jobb i Kobra Kai och verkligen hoppas att det får fortsätta under den nya KS ledningen.
Tack tack! Svar ja, vi kommer köra på som vanligt med Kobra Kai. :)
 
Topp