Vilken passion! Det är äkta hängivenhet det, och en mycket värdig klocka att ta med sig ut på äventyrOtroligt roligt!
Jag skaffade mig en Explorer 6610 för att kunna va med. Den behöver dock lite kärlek innan den funkar. Återkommer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken passion! Det är äkta hängivenhet det, och en mycket värdig klocka att ta med sig ut på äventyrOtroligt roligt!
Jag skaffade mig en Explorer 6610 för att kunna va med. Den behöver dock lite kärlek innan den funkar. Återkommer.
Hmmm...ja...så är det ju...Du får vara med i klubben...
Ingen ska behöva skämmas här! Kör efter kriterierna och gå på magkänslan när du känner dig osäker. Vi försöker vara en inkluderande klubbKul! Subben får ju vara med på en del saker.
Får dokumentera ner något.
Hur ”äventyrligt” skall det vara för att man inte skall skämmas över sin utflykt?
Och en 114060...Saknas bara en 216570
Det är från och med nu och framåt som gällerKul initiativ! Får man leva på gamla meriter eller ska äventyret ske/ha skett efter skapandet av klubben?
Återkommer när nästa äventyr är spikat!Det är från och med nu och framåt som gäller
Passa på att låna med dig en flagga också!
Läser du längre upp i tråden skriver @NiklasF att det är "från och med nu och framåt som gäller"@NiklasF om man redan varit på äventyr får man lägga in retroaktivt då (om man uppfyller kraven i övrigt såklart)? Fråga två: vad avser heldag? Är övernattning obligatoriskt eller räcker det med morgon till kväll?
Ah missade det helt!Läser du längre upp i tråden skriver @NiklasF att det är "från och med nu och framåt som gäller"
Som @Diskaren skriver så gäller inga gamla meriter, utan vi vill uppmuntra folk till att fortsätta (eller börja) ta med sin klocka ut på äventyr.@NiklasF om man redan varit på äventyr får man lägga in retroaktivt då (om man uppfyller kraven i övrigt såklart)? Fråga två: vad avser heldag? Är övernattning obligatoriskt eller räcker det med morgon till kväll?