• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack lanserar Webbshop!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
KS lanserar idag sin egen webbshop med saker till vårt intresse.
Vi har upplevt att det varit svårt att kunna köpa kvalitativa tillbehör på ett enkelt sätt i Sverige och tog med detta saken i egna händer.
Webbshopen är idag initialt fylld med tillbehör men inom kort kommer det tillkomma mer produkter så som band, förvaring och winders.

Det finns ett par exemplar kvar av KS klockan, även de ligger till salu i webbshoppen.
Och har man tur kanske man kan dyka på någon udda giveaway som säljs då och då.

Saknar ni något i shoppen? Tipsa oss gärna om produkter som andra medlemmar bara måste ha!


https://webshop.klocksnack.se
 
Senast ändrad:

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Bra initiativ! Saknar spontant Polywatch, ett bandstiftsortiment från något bättre europeiskt fabrikat, och kanske servicepouches med KS-logga? Skulle gärna kunna köpa enstaka Eulit Palma utan att behöva pröjsa frakt från utlandet. Det kanske vore något att ta in?
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Vet inte om det är jag som inte ser men var hittar man en länk, förutom i första posten i den här tråden?
Kul initiativ för övrigt. :)
 

glodbug

Omega
Klagade senast idag på mina dåliga verktyg o_O
En sida med villkor saknade jag.
När kan allt som är ”på väg” tänkas att dyka upp?
 
Topp