• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack lanserar Webbshop!

Aron72

Cartier
Ngn form av bildekor? Ngt diskret på bakluckan, nederkant dörr eller liknande. 2 färger kanske, ngt för en ljus bil o ngt för en mörk. Messa förslag har kontakt som fixar sådant till någorlunda ok pris, speciellt föreningar o klubbar.
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Hej
Såg att ni lanserat cape cod. Gick till er sida för att göra en beställning men hittade inget. Har ni slutat sälja cape cod?
Best
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för detta!
Nu har jag sajnat mig upp mig på en prenumeration - ska bli gött med lite magasin att mysa med i höstmörkret!
 

HampusJ

Cartier
2-Faktor
För att citera Gert Fylking "Äntligen!"
Ser verkligen fram emot vad som kommer finnas där och hur det utvecklas! Klickade precis hem en prenumeration. Billigare lott till en fantastisk klocka kan man inte hitta :)
 

Glidarn

Omega
Hur länge tar leverans av skruvmejslar? Jag försökte hitta info men finner inget. Beställde och betalade för 8 dagar sedan.

Edit 5 arbetsdagar har gått
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hur länge tar leverans av skruvmejslar? Jag försökte hitta info men finner inget. Beställde och betalade för 8 dagar sedan.

Edit 5 arbetsdagar har gått

Stod det inte i orderbekrätelsen som skickades ut? 5-7 arbetsdagar är det.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hur kan det vara så lång leveranstid? Det går ju fortare(och billigare) att beställa direkt från cousins uk?

Att Klocksnack skulle kunna konkurrera med priserna som en av Europas största återförsäljare har ser jag som inte omöjligt Men väldigt svårt. Skulle våra volymer öka så kan vi säkert få ner priserna men det här gör vi för att det skall förenkla för våra medlemmar.

Gällande leveranstiderna så kommer de kortas ner till 2 dagar från nästa vecka.
 

Kråksaltarn

Panerai
2-Faktor
När kommer leveransbekräftelse..? Orderbekräftelse fick jag för ett tag sedan, men därefter har det varit tyst - samskickar ni med Out of time?
 
Topp