• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Viktigt Klocksnack lanserar Webbshop!

Får upp detta när jag lägger till en Bergeon 6767F. Tar jag bort den så fungerar frakten och går på 9kr för fyra klistermärken och prenumeration. @hook
D527F9CB-882D-494D-B34F-D9A0FBBC3EAB.jpeg

Det ser inte jag som någon fördel, men visst, så länge det går att handla utan att blanda in Klarna. (Jag kan inte acceptera deras villkor för hur de hanterar information.)
Gillar inte heller Klarna, men mitt intryck är att de blivit väldigt mycket behagligare att ha att göra med sedan de var nya och ägnade sig åt åt en massa fuffens. Första gången jag handlade valde jag att betala med kort i webbshoppen. Blev omdirigerad till Klarna där jag fick en orderbekräftelse utan att det drogs något från kortet. Efter några veckor damp det ned en påminnelse med räntor och avgifter. Jag är långt ifrån ensam om liknande erfarenheter från den tiden. Det var bondfångeri satt i system. Undvek dem länge efter det men på senare år har Klarna fungerat fullständigt friktionsfritt. Gissar att de går bra ändå och har en ny strategi. Ge det en chans.

Gillar inte heller Klarna, men mitt intryck är att de blivit väldigt mycket behagligare att ha att göra med sedan de var nya och ägnade sig åt åt en massa fuffens. Första gången jag handlade valde jag att betala med kort i webbshoppen. Blev omdirigerad till Klarna där jag fick en orderbekräftelse utan att det drogs något från kortet. Efter några veckor damp det ned en påminnelse med räntor och avgifter. Jag är långt ifrån ensam om liknande erfarenheter från den tiden. Det var bondfångeri satt i system. Undvek dem länge efter det men på senare år har Klarna fungerat fullständigt friktionsfritt. Gissar att de går bra ändå och har en ny strategi. Ge det en chans.
Jag bojkottar Klarna så jag hoppas på fler betalningsalternativ. De är bättre på att dölja deras fulspel gentemot hederliga människor idag än när de var nya, men så länge de inte betalar tillbaka pengar till de som drabbades litar jag inte på dem. Jag tror det är samma fula fiskar bakom hederliga leenden. Mycket bra med webbshoppen i övrigt.

Tillbaka
Topp