• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack lanserar Webbshop!

KS lanserar idag sin egen webbshop med saker till vårt intresse.
Vi har upplevt att det varit svårt att kunna köpa kvalitativa tillbehör på ett enkelt sätt i Sverige och tog med detta saken i egna händer.
Webbshopen är idag initialt fylld med tillbehör men inom kort kommer det tillkomma mer produkter så som band, förvaring och winders.

Det finns ett par exemplar kvar av KS klockan, även de ligger till salu i webbshoppen.
Och har man tur kanske man kan dyka på någon udda giveaway som säljs då och då.

Saknar ni något i shoppen? Tipsa oss gärna om produkter som andra medlemmar bara måste ha!


https://webshop.klocksnack.se

Bra jobbat :)
 

al3x

Omega
Superbra!

Ni har säkert redan tänkt på detta, men många webbutiker kan man sortera på 'mest sålda'. Så om ni kollar ex. WatchGecko mfl. så borde det kunna ge hyfsad bild av vilka produkter som efterfrågas mest.
 

Smeden

Panerai
Friends Of KS
Fick hem min 6767-F modell idag. Det är den mindre modellen, så för mig blev det helt rätt. Skulle någon däremot köpt en 6767-F och följt bilden samt infon på hemsidan skulle man förväntat sig den större modellen. Det som måste korrigeras på hemsidan är alltså att bilden för 6767-F är egentligen 6767-S och vise verse. Och sen är infon på produkterna också fel.

För att klargöra ifall någon sitter hemma och skall beställa innan detta korrigeras, köp 6767-F på hemsidan om du letar efter Fine-End. Alltså mindre varianten som är bäst för "all around" arbete, med läderband samt länk.
Köp 6767-S om du vill ha den större modellen som sägs vara bättre för läderband.

Jag tror att detta fortfarande är fallet? Bilderna för F och S är omsvängda.
Screenshot_20200404-180901.jpg

Andra svenska webbshopar visar vad jag misstänker är korrekta bilder, samt ffa specar spatelns bredd i beskrivningen på produktsidan.

Tillägg: jag skulle nog vilja påstå att även produktbeskrivningarna lätt kan tolkas till att vara omsvängda.
 
Senast ändrad:

Pasque

Omega
Kul! kort fråga @hook Jag har mailat info(at)klocksnack(punkt)se två gånger angående en order jag gjort utan svar, är det så att det är en omonitorerad mailadress? :)
 

Maladjusted

Breitling
2-Faktor
Kul! kort fråga @hook Jag har mailat info(at)klocksnack(punkt)se två gånger angående en order jag gjort utan svar, är det så att det är en omonitorerad mailadress? :)
Jag undrar samma har skickat mail utan att få svar och även pm här på forumet. Har ni problem med shoppen eller har jag bara haft otur och ordern fastnat någonstans?
 
Topp