Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt! Ska bli kul att se hur det utvecklas...
Nej. Syftade på de som hanterar webbshoppen och inte ditt magasin.
Jag har gett konstruktiv kritik tidigare i tråden utan svar på. Det enda jag syftar på är att ni ignorerat de punkterna jag tagit upp samt att leveranstiden verkar halta rätt bra om man läser den här tråden.Sällan något positivt från dig. Kom gärna med konstruktiv kritik men din allmänna gnällton har jag tappat tålamodet med.
Jag har gett konstruktiv kritik tidigare i tråden utan svar på. Det enda jag syftar på är att ni ignorerat de punkterna jag tagit upp samt att leveranstiden verkar halta rätt bra om man läser den här tråden.
i övrigt är jag positiv i 99% av mina inlägg så den delen förstår jag inte![]()
Två tips:
1. Leveranstiden. Att driva e-handel kräver tid och kunder har idag höga krav på snabba leveranstider.
2. Ni saknar mycket information på siten som ni måste ha med.
Läs gärna https://www.verksamt.se/starta/vad-galler-i-din-bransch/e-handel/lagar-och-regler
Vi har bemött kritiken som uppkommit och hänvisat i rätt riktning om det varit gällande out of time.
Så vi får väll hoppas att de som beställer blir nöjda med produkter samt leverans.
Men feedback kan tas här i tråden eller via Mail till [email protected]
Har du erfarenhet eller ”har du hört”?Bara att avvakta.
De sköter ju inte detta så jättebra.
Mr 99% positiv
En adling är högaktligt.Mr 99% positiv![]()
Ja, jag har känt att mitt allmäntillstånd blivit nedsatt och är stött, ledsen,.besviken och framförallt kränkt varje gång jag öppnat brevlådan utan att finna magasinet. Norrskensflamman, Pravda och Kommunalarbetaren är en väldigt klen tröst i jämförelse.
Hej, om man signar uppmpå en premunation ingårcdå första nummret fortfarande?
Grattis, med denna starka post får du tillgång till köp och säljMycket bra,
Håller med. Förstår att det skulle vara mycket jobb för att lösa det men en app hade också varit super!En kaffe mugg vore snyggt
Hade gillat ett "startkit" med verktyg för att byta band, putsduk, lupp samt lite annat smått o gott