• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack lanserar Webbshop!

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Sällan något positivt från dig. Kom gärna med konstruktiv kritik men din allmänna gnällton har jag tappat tålamodet med.
Jag har gett konstruktiv kritik tidigare i tråden utan svar på. Det enda jag syftar på är att ni ignorerat de punkterna jag tagit upp samt att leveranstiden verkar halta rätt bra om man läser den här tråden.

i övrigt är jag positiv i 99% av mina inlägg så den delen förstår jag inte :)
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag har gett konstruktiv kritik tidigare i tråden utan svar på. Det enda jag syftar på är att ni ignorerat de punkterna jag tagit upp samt att leveranstiden verkar halta rätt bra om man läser den här tråden.

i övrigt är jag positiv i 99% av mina inlägg så den delen förstår jag inte :)

Vi har bemött kritiken som uppkommit och hänvisat i rätt riktning om det varit gällande out of time.

Så vi får väll hoppas att de som beställer blir nöjda med produkter samt leverans.

Men feedback kan tas här i tråden eller via Mail till [email protected]
 

SkrivbordsdykarEric

Cartier
2-Faktor
Vi har bemött kritiken som uppkommit och hänvisat i rätt riktning om det varit gällande out of time.

Så vi får väll hoppas att de som beställer blir nöjda med produkter samt leverans.

Men feedback kan tas här i tråden eller via Mail till [email protected]

Jag har inte kommit med någon kritik, bara en stilla undran. Ser fram emot att få ta del av magasinet, förstår att detta är en bisyssla för upphovsmännen och att det är en typ Pro Bono verksamhet ;)
 

SkrivbordsdykarEric

Cartier
2-Faktor
Ja, jag har känt att mitt allmäntillstånd blivit nedsatt och är stött, ledsen,.besviken och framförallt kränkt varje gång jag öppnat brevlådan utan att finna magasinet. Norrskensflamman, Pravda och Kommunalarbetaren är en väldigt klen tröst i jämförelse.

Nu har magasinet dykt upp :watching:
hoho.jpg
 

Frebot

Omega
2-Faktor
Hej! Handlade på webbshoppen förra veckan. Smidig utcheckning och snabb leverans. Och ett extra klistermärke fick jag på köpet! Tack för bra service!
 

burner

Panerai
2-Faktor
Jag beställde en Bergeon lupp för ca 1 vecka sedan. Har inte hört något om att den skulle vara skickad. Kan det vara så att den inte finns på lager?
Ska jag lämna någon feedback på webshoppen vore det att lagerstatus eller förväntad leveranstid framgick för respektive produkt. Jag kanske missat något och att det redan syns. Inga konstigheter om det tar lite tid men det känns alltid bra att veta.
 
Topp