Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att dra på hastigheten till 2.0! Lycka tillMen va faan!!! Kunde inte detta släppts lite tidigare. Ska plåta mitt första bröllop om några timmar.
Kan ju vara så att jag kollat allt de har om bröllopsfoto både en och två gånger innan…:-DBara att dra på hastigheten till 2.0! Lycka till
Men va faan!!! Kunde inte detta släppts lite tidigare. Ska plåta mitt första bröllop om några timmar.
Lycka till idag! Det kommer gå bra, kör hårt!
Perfekt, fick mejl om detta tidigare i veckan men hade förträngt det. Ska till Korvfestivalen imorgon så då kanske jag måste kolla igenom kursen ändå!Lite nyheter landade i mailen idag… Perfekt för alla ni matbloggare som hänger på KS…
Riktigt bra men 3-5 var ju fenomenala.Några av mina solnedgångar från sommaren…
Tack tack!! Tjejerna höll på att ta selfies i strandkanten när jag jagade solen så då fick de vara med. Blev betydligt roligare bild än bara strand och solRiktigt bra men 3-5 var ju fenomenala.
Tre ger ju en enorm sommarkänsla.
Ja det är ju de ögonblicken som är se bästa. Blir på allvar glad när man ser en sån bild.Tack tack!! Tjejerna höll på att ta selfies i strandkanten när jag jagade solen så då fick de vara med. Blev betydligt roligare bild än bara strand och sol
Jag och pappsen är bokade sedan tidigareMorning.. Någon som ska gå?..
Får instämma i tackningarna. Stort tack @RicVin kul och trevligt initiativ!Idag är det min sista dag med den årsprenumerationen som jag fick av herr @RicVin
Jag vill rikta ett stort tack till dig och Moderskeppet för en rad timmars lektyr, senast i veckan såg jag serien om Premiere Pro https://video.moderskeppet.se/kurs/videoredigering-med-premiere-pro-cc/
Allt gott!