Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite nyheter från Moderskeppet för er som redigerar i Lightroom Classic
Själv har det blivit dåligt med fotande ett tag. Börjar spana på ny kamera… Kanske drar igång suget igen ;-)
Spännade, spanar du fortfarande på a7c som du nämnde i den andra fototråden? .
Nu har min prenumeration gått ut. Tackar för vinsten och förmånen att titta på kurserna. Lärt mig mycket!
Har KS och Moderskeppet något sammarbete med rabatt på medlemspriset?
Maskeringsverktyget är toppen! Mindre toppen när den automatiska markeringen av objekt inte vill träffa rättHej på er
Här kommer en kurs som jag i all fall ska kika på. Man kan göra en hel del kul med masker har jag förstått. Har bara micklat lite med det på egen hand. Hoppas att denna ger mig mer möjligheter.
Hehe.. Det är lite det jag hoppas kunna lära mig fixa till Finns ju massa andra verktyg där också. Radiel och linjär övertoning eller vad det heter. Även ”pensel”. Lite rörigt tycker jag det är då funktioner inte är lika på mobila enheter som på PC. De ligger i alla fall inte på samma ställen så vissa saker hittar jag inte beroende på vilken enhet jag sitter vid.Maskeringsverktyget är toppen! Mindre toppen när den automatiska markeringen av objekt inte vill träffa rätt