mr_logd
Basic
Filtrera-knappen har jag inte sett nånstans. Däremot så hittade jag via ”avancerad sökning” och ”sök tråden” (sök i tråden ska det antagligen vara, men det är ju lite konstiga språkproblem här och där på forumet för tillfället, så det ordnar sig nog) den funktion jag var ute efter. Lite omständigt dock, så om jag fick önska mig något, så skulle den funktionen finnas på snabbsöksfunktionen. Men vad vet jag, det kanske förtar syftet med snabbsökning.Det fungerar för mig och nu har man till och med ändrat så att taggen blir grön för att förtydliga att det är just en taggning som det handlar om.
@Hugger69
Det finns en liten knapp som heter filtrera och där kan du t.ex. välja att endast se en viss kategori och även sortera efter tidpunkt för när trådarna skapades genom att sortera efter first message.
@MattWServices When I added these quotes it said "citat meddelanden" or something similar which is a pretty rough direct translation. Citera inlägg (quote posts) or citera dessa inlägg (quote these posts) would be more correct.
Aha, där ja! Det är tyvärr inte det jag vill ha. Där kan jag bara filtrera, inte söka på fritext och filtrera samtidigt. Men det har inte så stor betydelse, nu har jag ju hittat ett sätt att göra det på. I den avancerade sökmenyn.Den finns uppe i högra hörnet ovanför den första tråden. Men visst hade det varit smidigare att som tidigare kunna klicka i ikoner för olika kategorier istället för att behöva göra en typ av avancerad sökning för att t.ex. enbart visa avslutade annonser.
@MattWServices Tags don't seem to generate notifications. #bugreport