Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att förhindra dålig stämning så skulle man kanske ta bort ett par reaktioner här?
Kanske.Tvärtom, det är väl bra att man kan visa vad man tycker om ett inlägg?
Den har funnits där även före uppdateringen.
Är Nueva estocolmo den nya Hyllan?
Hittar inte längre mina startade ämnen. Var finns det nu?
Ahh ok. Jag förstår. Men då vet jag!Det har väl aldrig gått med anledning att det inte ska riskera att hamna olämpligt material på KS servrar. Men du kan ju klistra in en Imgur-länk eller liknande.
TackFind Threads i övre menyraden, sen kommer Dina startade trådar på nästa menyrad längst till vänster.
För mig är det en svart prick till höger på nya notiser, ganska otydligt och gillade de gamla bättre dock.När man trycker på notiser om man har en notis, så framgår det inte längre vilka som är nya som det gjorde innan. Innan var exempelvis den översta lite mörkare, eller markerad som en ny, medan de andra notiserna inte var det.
För mig är det en svart prick till höger på nya notiser, ganska otydligt och gillade de gamla bättre dock.
För mig som hos andra så var inte 2-factor-auth igång när jag loggade in, fastän det borde varit det.
Var det inte för att du logga in på en trusted device då? Är det avstängt i inställningarna också?
Löste en del problem, tack för det. Som sagt, lite väl inzoomat i mobilversionen samt väldigt mycket engelska.Som flera skrivit innan, väldigt inzoomat och svårt att få en överblick över trådar och navigera.
Har nu på morgonen gått över till "datoranpassad webbsida" i Chrome för android, men det blir istället för plottrigt och en väldans massa pinch-zoomande.
Annars snyggt och roliga nya funktioner.
Jäkla bra fråga, ser inget om trusted devices i inställningarna.
Nä det står inte, men du borde se om 2FA är av eller på i inställningarna.
Den är på, det är just det som är oroväckande.
Jag behövde inte heller använda tvåstegsverifiering på webbläsaren där jag hade varit inloggad innan uppdateringen men när jag försökte använda en annan webbläsaren så krävdes det.Den är på, det är just det som är oroväckande.