Ingen, de som inte hajjar kan dra!Hur många smajlis behövs för att visa att jag är ironisk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen, de som inte hajjar kan dra!Hur många smajlis behövs för att visa att jag är ironisk?
Han e ju bilhandlare??
Asså terminologin och juridiken din luffare! Man kan inte vara sökande och illegal, det är som att vara playboymodell och ful, a contradiction of terms.
Annars är det rätt, bland allt skrot hyser jag ett stort antal papperslösa men finns det hjärterum finns det stjärterum. Och så spelar vi in tysk råkinky porr samt smugglar illegala substanser sen. Kanske slår till mot ett par värdetransporter och så.
Hur många smajlis behövs för att visa att jag är ironisk?
Game onFinns ju ett annat garage i närheten med en skräpig blå alfa. Pax för att få knuffa ner den för backen när vi kör lådbilsrace på fyllan! jakob.dala
Hundrafemtio meter ifrån sagda garage finns en rätt rejäl backe.....
Jag köper MKRGGs alla klockor och du köper det jag köper. Fint på så många sätt.Ingen leben, ingen Ricrob... Han är min förebild, min hjälte och min livsgnista!
Låter helt underbart, ni har verkligen hittat rätt i er relation.Jag köper MKRGGs alla klockor och du köper det jag köper. Fint på så många sätt.
Du har helt rätt, du bör stanna hemma..För mycket intern 08-humor. Kommer bli olidligt IRL.
Bestämde mig helt plötsligt för att definitivt delta!Du har helt rätt, du bör stanna hemma..
Så fan heller, du stannar hemma!Bestämde mig helt plötsligt för att definitivt delta!
Det har nu minst 500 pers sagt när vi haft GTG! UPP TILL BEVISKanske är dags för GTG oskuld![]()
Det har nu minst 500 pers sagt när vi haft GTG! UPP TILL BEVIS![]()
Jag och min piss-Omega ska va med på varenda foto...Så fan heller, du stannar hemma!
Kommer gärna om möjlighet finns, ta det gärna på en fredag eller lördagså ökar det möjligheten mkt![]()