• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 1-årsfest

Vill du komma på Klocksnacks 1-årsfest?

  • Ja, bor i Stockholmsområdet.

    Röster: 73 73.0%
  • Ja, bor ute i landet och behöver någonstans att sova (hotell).

    Röster: 27 27.0%

  • Totala väljare
    100

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Asså terminologin och juridiken din luffare! Man kan inte vara sökande och illegal, det är som att vara playboymodell och ful, a contradiction of terms.

Annars är det rätt, bland allt skrot hyser jag ett stort antal papperslösa men finns det hjärterum finns det stjärterum. Och så spelar vi in tysk råkinky porr samt smugglar illegala substanser sen. Kanske slår till mot ett par värdetransporter och så.

Hur många smajlis behövs för att visa att jag är ironisk?

Hm, tydligt att jag fuskade mig igenom juristlinjens asylrätt. Eller vänta, det var ju bara de som inte kom in på ngn annan specialkurs som läste den.....

Tycker det låter kanon oavsett avsaknaden av smileys :)

Finns ju ett annat garage i närheten med en skräpig blå alfa. Pax för att få knuffa ner den för backen när vi kör lådbilsrace på fyllan! jakob.dala

Eeeeeh, trådkapning. Sorry.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Finns ju ett annat garage i närheten med en skräpig blå alfa. Pax för att få knuffa ner den för backen när vi kör lådbilsrace på fyllan! jakob.dala

Hundrafemtio meter ifrån sagda garage finns en rätt rejäl backe.....
 

RosaCasio

Cartier
Kom gärna ut med datum i god tid. Brukar hälsa på svärföräldrarna i Sthlm nån gång på hösten (när det är redigt kallt i Sthlm) så om man kunde hinna med både samkväm och svärföräldrar samma helg hade det varit super.
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Jag kommer gärna..kom inte in på omröstningen

// Danne


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kommer gärna om möjlighet finns, ta det gärna på en fredag eller lördagså ökar det möjligheten mkt :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jo men visst skulle man kunna dyka upp. Hade varit kul om det blev några från Gbg som åker upp. Det är ju ett ypperligt tillfälle att få Spencer66 rabatt på Rob E. :D
 
Topp