Kan ju bli en jäkla fest det här så länge Spence kickar skinnis under blazern!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju bli en jäkla fest det här så länge Spence kickar skinnis under blazern!
F
Det står lördag..
Besök sidan på webben istället.Jag kommer gärna..kom inte in på omröstningen
// Danne
Sent from my iPad using Tapatalk HD
doneBesök sidan på webben istället.
Omröstningar funkar inte i Tapatalk.
Är respektive bjudna eller blir det 100% sausage party?
Den som lyckas locka med sig sin bättre hälft ska ha en eloge!Är respektive bjudna eller blir det 100% sausage party?
3 eller 4 vad jag vet.Finns det någon flicka på KS ö.h.t ?![]()
Finns det respektive som på riktigt vill följa med? Du kanske ska vänta med att ta med henne tills efter ni är gifta?![]()
kan jag ju säga att jag hellre är i Brasilien än en mycket trevlig fest en kväll....Låter kalas men kommer tyvärr befinna mig i brasilien halva höst/vintern =/
kan jag ju säga att jag hellre är i Brasilien än en mycket trevlig fest en kväll....
kan jag ju säga att jag hellre är i Brasilien än en mycket trevlig fest en kväll....
Du har aldrig varit där hör jag, mest överskattade skitlandet jag varit i.kan jag ju säga att jag hellre är i Brasilien än en mycket trevlig fest en kväll....
Lite OT, men jag har aldrig varit där. Ska dit någon gång i alla fall.Du har aldrig varit där hör jag, mest överskattade skitlandet jag varit i.
Latinamerika, mesta skit-världsdel i världen!
Eller Afrika? Jaja, har inte trivts bra i någon av dem iaf...
Ok, Sydamerika heter det...
Men jag ska inte frågas om länder, världsdelar eller mänskligheten för den delen.
Jag hatar hela mänskligheten men vissa människor kan jag tycka om!
Sydamerika har iaf producerat världens bästa svärmor som i sin tur producerade the love of my life för dryga 30 år sedan.. Nuff said!Latinamerika, mesta skit-världsdel i världen!
Eller Afrika? Jaja, har inte trivts bra i någon av dem iaf...
Sydamerika har iaf producerat världens bästa svärmor som i sin tur producerade the love of my life för dryga 30 år sedan.. Nuff said!