Fick du ligga när du visade det inlägget för frugan? Fy fn RicRob, hylla sin svärmor? Skärpning.Sydamerika har iaf producerat världens bästa svärmor som i sin tur producerade the love of my life för dryga 30 år sedan.. Nuff said!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick du ligga när du visade det inlägget för frugan? Fy fn RicRob, hylla sin svärmor? Skärpning.Sydamerika har iaf producerat världens bästa svärmor som i sin tur producerade the love of my life för dryga 30 år sedan.. Nuff said!
Hehehee, ngt för er "sueco's" att tänka på.. Man måste inte hata svärmor, det är säkert!Fick du ligga när du visade det inlägget för frugan? Fy fn RicRob, hylla sin svärmor? Skärpning.
Hehehee, ngt för er "sueco's" att tänka på.. Man måste inte hata svärmor, det är säkert!![]()
Min e grym oxå, men skulle aldrig skriva det på ett forum.......eller vänta nu.....Hehehee, ngt för er "sueco's" att tänka på.. Man måste inte hata svärmor, det är säkert!![]()
Busted!Min e grym oxå, men skulle aldrig skriva det på ett forum.......eller vänta nu.....
Sydamerika har iaf producerat världens bästa svärmor som i sin tur producerade the love of my life för dryga 30 år sedan.. Nuff said!
Mkt "svärmorsdrömmar"-pojkar här - när ni hyllat klart era svärmödrar, kan vi återvända till att prata om festen då?
Naaah bara retas, brukar alltid komma överens med min(a) oxå...
Svärmor = Chile, fru = Chile/FinlandHehe, samma här
Vilket land ?
Mkt "svärmorsdrömmar"-pojkar här - när ni hyllat klart era svärmödrar, kan vi återvända till att prata om festen då?
Naaah bara retas, brukar alltid komma överens med min(a) oxå...
Svärmor = Chile, fru = Chile/Finland
Din?
Tänkte historiskt sett samt nuvarandeMina? Bra jobbat!
Skulle inte svärmor följa med???Skall vi försöka ha tråden relativt inriktad på 1-års festen så inte de inläggen drunknar.
Skall vi försöka ha tråden relativt inriktad på 1-års festen så inte de inläggen drunknar.
Jajjemen! Completos, fantchop, pisco-kosken sour och filbunke...Kör ni mycket piñata fylld med vodka på födelsedagsfesterna?
Räknas MK's udda ringar á la solur...?Bara frack och fickur som gäller, ett stämgaffel ur fungerar också men det är på gränsen.