• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 1-årsfest

Vill du komma på Klocksnacks 1-årsfest?

  • Ja, bor i Stockholmsområdet.

    Röster: 73 73.0%
  • Ja, bor ute i landet och behöver någonstans att sova (hotell).

    Röster: 27 27.0%

  • Totala väljare
    100

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Mkt "svärmorsdrömmar"-pojkar här - när ni hyllat klart era svärmödrar, kan vi återvända till att prata om festen då?

Naaah bara retas, brukar alltid komma överens med min(a) oxå...
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Mkt "svärmorsdrömmar"-pojkar här - när ni hyllat klart era svärmödrar, kan vi återvända till att prata om festen då?

Naaah bara retas, brukar alltid komma överens med min(a) oxå...

Mina? Bra jobbat!
 

BME

Cartier
Detta låter fantastiskt charmant och självklart deltar man om inget oförutsett händer!
Och jag menar festen i första hand men lådbilsrace och annat som föreslagits låter lockande det också :)
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
@ Daviden
Kommer gärna om möjligt!
Men...är meningen med omröstningen att förstärka "Norrlands Hufvudstad":s position som Sveriges minst beresta? ( Gäller förstås inte forumets medlemmar från huvudstaden som verkar ha stirrat på urtavlor både här och där ) Men varför inte främja bildandet och förlägga ngt här i Skåne? :)
 
Topp