• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Tro det eller ej, jag har äntligen fått ändan ur och slaskat in ett par hundringar! Måste varit theargonaut 's tjat och Maro 's gåva idag som gjorde det! Och satan så smidigt det var när man kunde betala med ett sms! Ordning på torpet!

Satte in en hundring för min PAM00388. Bra initiativ! Med tanke på att jag betalade moms för min klocka känns det extra bra nu.

Måste erkänna att jag glömde sätta in igår när jag betalade räkningarna. Genom att skriva detta ökar sannolikheten att jag kommer i håg det på måndag eller tisdag..:)

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Jag tycker att iden som Scaramanga kläckte i tråden Januari klockor är så bra att den förtjänar en egen tråd och en egen insamling så jag har skapat en Insamling på Barncancer fonden:

http://www.barncancerfonden.se/16781/

Satte målet till 10000:- innan 31 December 2013 det borde vi väl klara av?
1000 klockor borde väl passera lätt under året!

Så haka på denna trend nu och skänk 10:- per klockdeal!

Märk gärna gåvan med ert nick!

MVH
Anders P

Grymt bra initiativ. Jag slänger in 20 omgående för mina deals i år!

Nu har jag pyntat in tvåhundra. Köpt två klockor(inte här iofs) och en armbandslåda(ingen klocka). Var lite osäker på hur det är tänkt. Klockor här? Klockor i största allmänhet eller allt vi köper som är klockrelaterat oavsett från vart..? Nåja 200 för dessa tre köp...

Tillbaka
Topp