• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Jag hoppas på ett bra klockår. Lägger 30kr i månaden!
Något enkelt ur i månaden brukar det bli!

Vilket bra initiativ till en bra sak!
 

Mkarlsson

Panerai
2-Faktor
BA41F134-4FA2-4576-B044-70324FE6EF52-1058-000002509F0AEFD4_zps3acd6cda.jpg


1040 :- in för dessa hittills (2st betalningar på g), så 1200 imorgon! :)
 

Hoffa

Panerai
2-Faktor
Hjälp!
Försöker via mobilen sätta in 50kr på BCF efter jag nu gjort mitt första köp här på KS.
Jag får ett sms där jag ska fylla i en kod, efter att jag gjort detta får jag tillbaks "Hej, tyvärr kunde vi inte ta emot din gåva. Orsaken kan till exempel vara att det inte finns pengar på kontantkortet. Mvh Barncancerfonden." Jag har provat 2ggr, och jag har ej kontant kort.
Kan det vara något med att mobilen är registrerad på ett företag? Provade att ringa kundtjänst, men det är stängt. Kan även tillägga att det ät mitt företag så jag har tillstånd att ge gåvor.
 
Senast ändrad:

plattfot

Rolex
Hjälp!
Försöker via mobilen sätta in 50kr på BCF efter jag nu gjort mitt första köp här på KS.
Jag får ett sms där jag ska fylla i en kod, efter att jag gjort detta får jag tillbaks "Hej, tyvärr kunde vi inte ta emot din gåva. Orsaken kan till exempel vara att det inte finns pengar på kontantkortet. Mvh Barncancerfonden." Jag har provat 2ggr, och jag har ej kontant kort.
Kan det vara något med att mobilen är registrerad på ett företag? Provade att ringa kundtjänst, men det är stängt. Kan även tillägga att det ät mitt företag så jag har tillstånd att ge gåvor.

Hjälp!
Henrik.


enligt BCF så har du betalt...2ggr
 
Senast redigerad av en moderator:

fdymek

Omega
Genom detta inlägg passerar jag gränsen för att få annonsera på Köp och Sälj och firar detta genom att sätta in 100 kronor....

Kom nu inte och säg att ni ändrat reglerna för annonsering igen.
 
Topp