• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Slängde in 100a spänn som tack för gåvan jag fick av mace. Hoppas natot sitter bra.
Nu jävlar är vi snart uppe i 20k!

Petade in en hundring då jag varit dålig på den obligatoriska tjugan i samband med försäljning tidigare :)

• Like
Reactions: Wii
Det här initiativet är mycket bra. Har precis fört över för mina affärer i år. Är ju hur enkelt som helst, finns inga ursäkter att inte haka på.

Satte in en slant för ett svart mesh som Rber gav bort till mig. Tack Robin! Dessvärre verkar armbandet kommit bort på posten,
men en slant till fonden är ju aldrig fel ändå!

Dax igen, men hur gör man det på enklaste sättet nu när SMS inte funkar.
Senast fick jag ett inbet-kort, men det känns så 1900-tal, å 1/2 går ju bort i avgifter. Jag vill bara sätta en hunka rakt in på kontot i KS namn...

Äntligen kunde även jag sätta in lite pengar. Hundra kronor och stort tack för tråden och till Klocksnack.

Tillbaka
Topp