Målarn
The Steak
Desmond_Malone skrev:Härligt alla!
Glöm inte att följa länken i första inlägget så att det syns i klocksnacks insamling!
Done Deal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Desmond_Malone skrev:Härligt alla!
Glöm inte att följa länken i första inlägget så att det syns i klocksnacks insamling!
Helt riktigt!Jaganata skrev:Easy! 10kr för varje köp oavsett klocka. Och nej Yonsson, inga pengar tillbaka för de man säljer vidare ;-)
Jaganata skrev:Ja det är riktigt bra på en dag! Visserligen är allt retroaktivt men det känns som att 10K är vi snabbt uppe i. Tycker också tråden ska bli sticky så den inte riskerar att glömmas bort.
Ricrob skrev:Tur (eller synd) att man inte betalar retroaktivt.. Gick precis igenom mitt FB album och räknade ihop 39 inköp de senaste 22 månaderna! :shock:
easy rider skrev:Kan det inte vara 10 kr för varje klockaffär? Så vid varje köp OCH sälj skänks 10kr?
Ja det tycket jag väl att det kan vara.Scaramanga skrev:easy rider skrev:Kan det inte vara 10 kr för varje klockaffär? Så vid varje köp OCH sälj skänks 10kr?
Så tänkte jag göra men det får väl vara valfritt!?
Härligt!Rber skrev:Jag klämde en in slant för mitt inköp samt byte. Som jag ser det så skickar jag över minst 10:- varje gång jag köper, säljer eller byter. Oavsett vart jag köper ifrån eller till vem jag säljer.
Rber skrev:Jag klämde en in slant för mitt inköp samt byte. Som jag ser det så skickar jag över minst 10:- varje gång jag köper, säljer eller byter. Oavsett vart jag köper ifrån eller till vem jag säljer.
Camo00 skrev:Rber skrev:Jag klämde en in slant för mitt inköp samt byte. Som jag ser det så skickar jag över minst 10:- varje gång jag köper, säljer eller byter. Oavsett vart jag köper ifrån eller till vem jag säljer.
Jag är på! Superbra idé!