• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snackar vi 10kr/klocka man säljer/köper i år? :|
Att pengar ska in fattar man ju, men det känns lite oklart på vilka grunder, om det nu behövs några sådana.
Sak samma. Satte in 100kr
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Easy! 10kr för varje köp oavsett klocka. Och nej Yonsson, inga pengar tillbaka för de man säljer vidare ;-)
 

Ricrob

Patek
En fantastisk idé! Ploppen har ju nästan gjort mig till en OWG men nu vankas det ju ändring på det snart, så räkna med bidrag från mig! :cool:
 
Kom igen nu det måste väl vara fler som kan tänka sig vara med handlar endast om en liten tia per dinka!
Nu visar vi att klocksnack levererar!
 

Rille

Rolex
Sätter in några kronor för mina köp när jag går förbi min bankdosa.
Gillar iden skarpt.

Bra gjort av er alla.
 

Ricrob

Patek
Tur (eller synd) att man inte betalar retroaktivt.. Gick precis igenom mitt FB album och räknade ihop 39 inköp de senaste 22 månaderna! :shock:
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Jättebra initiativ, nästan så man vill handla bara av denna anledning!!!!
Första tjugan överförd.
/ Jens
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Ja det är riktigt bra på en dag! Visserligen är allt retroaktivt men det känns som att 10K är vi snabbt uppe i. Tycker också tråden ska bli sticky så den inte riskerar att glömmas bort.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Strålande idé! Jag är självklart på, och kommer även bidra då jag får en klocka såld eller bortbytt!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Jag klämde en in slant för mitt inköp samt byte. Som jag ser det så skickar jag över minst 10:- varje gång jag köper, säljer eller byter. Oavsett vart jag köper ifrån eller till vem jag säljer.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfon

Rber skrev:
Jag klämde en in slant för mitt inköp samt byte. Som jag ser det så skickar jag över minst 10:- varje gång jag köper, säljer eller byter. Oavsett vart jag köper ifrån eller till vem jag säljer.

Jag är på! Superbra idé!
 

naggge

Panerai
Mycket bra initiativ!
Skickade en en hunka så ligger jag lite före i mina betalningar :)

Har själv fått erfara hur mycket bra barncancerfonden gör då förra flickvännens lillasyster fick leukemi.
Ska bli kul att följa insamlingen.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Dubblar och skickar 20:- för varje klocka!
Riktigt bra initiativ och till en organisation som verkligen göra nytta!
Snälla klistra tråden!
 
Topp