Scaramanga skrev:Kom på att jag inte pyntat in för de sista inköpen i januari så det blev en slant till....
Nä, det blev det inte för Telia stängde igår 31/1 ned sin mobila betaltjänst. WyWallet får man använda tydligen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Scaramanga skrev:Kom på att jag inte pyntat in för de sista inköpen i januari så det blev en slant till....
Funkar fint med visa!Ricrob skrev:Hittar inte mitt BankId-kort.. Funkar det lika bra att använda mobiltjänsten eller reggas det inte från KS då?
Men för f_n @Ricrob, släpp sargen och sluta snåla! I värsta fall får du sälja din nya vintage DJ, kontant till mig för några hundralappar, så kan jag se till att du lägger en tjuga i en bössa på stan ;-)Ricrob skrev:Hittar inte mitt BankId-kort.. Funkar det lika bra att använda mobiltjänsten eller reggas det inte från KS då?
Desmond_Malone skrev:Funkar fint med visa!Ricrob skrev:Hittar inte mitt BankId-kort.. Funkar det lika bra att använda mobiltjänsten eller reggas det inte från KS då?
Snyggt!Criss Cross skrev:126 kr donerat för försäljning av Citizen mögel kronograf som låg och skräpade i lådan. (150 kr minus porto).
Denke skrev:Kirrat...