• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

Equilibrium

Garth
2-Faktor
När jag var c:a två och ett halvt år fick jag ngn sorts 'omvänd' leukemi. Istället för att de vita blodkropparna förökade sig, så var det hos mig de röda som gjorde det. Jag svävade mellan liv och död i ett halvt år.
Nästa gång jag kommer hem till Sverige, skall jag sätta in pengar till BCF !
 

Dr666

Omega
Efter att äntligen blivit medlem här på KS efter åratal av ett gediget intresse för horologi men nu när jag fått lite tid tillövers pga ett antal högst ofrivilliga operationer inom två års tid (uppe på 10st nu) var det för mig ett självfallet åtagande att förutom min årliga insättning till Cancerfonden BG 900-4375 att även till denna insamling via forumet KS idag med gott samvete donera 2500kr som får anses vara en godkänd klumpsumma för mina tidigare inköp genom åren på Nymans, Krons samt ett par dinkor från New York har det även hunnit bli
Tack för ordet& fortsätt med detta fantastiska bidrag &pengainsamling som mången genomför här på KS mot denna eländiga sjukdom som saboterar så många liv&familjer! Mvh
 

Dr666

Omega
Skulle nästan vilja önska att detta fantastiska initiativ blev ett obligatoriskt moment för samtliga köp&försäljningar här på brädan...
Kanske inte helt möjligt att genomföra när det gäller varor såsom straps& dylikt, men vad säger admin/moderator om detta högst ödmjuka förslag vad det gäller dinkor?? Mvh
 

Dr666

Omega
Ska göra ,allt jag kan för allt jag jag kan , tvi, tvi, tvi.....På nåd efter all goda färgerna ens iblnd kommer hämnden blinda katt klösandes för full :)
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Mitt 1000:nde inlägg får bli en bump av KS kanske viktigaste tråd (och självklart en insättning till insamlingen).
 

Frodda

Omega
Som ny medlem betalar jag en bot på 200 kr. Då jag borde blivit medlem tidigare o bidragit mer! Helt fantastisk initiativ!!
Vill även slå ett slag för att engagera sig i ung cancer, dom behöver volontärer!
 

Bilagor

  • Screenshot_2015-11-01-21-37-25.png
    Screenshot_2015-11-01-21-37-25.png
    22 KB · Visningar: 37
Topp