Frodda
Basic
Som ny medlem betalar jag en bot på 200 kr. Då jag borde blivit medlem tidigare o bidragit mer! Helt fantastisk initiativ!!
Vill även slå ett slag för att engagera sig i ung cancer, dom behöver volontärer!
Btw. ÖKA TAKTEN!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som ny medlem betalar jag en bot på 200 kr. Då jag borde blivit medlem tidigare o bidragit mer! Helt fantastisk initiativ!!
Vill även slå ett slag för att engagera sig i ung cancer, dom behöver volontärer!
Varför en dold auktion?Det är nästan uppe i 250.000 nu, fasen vad fint!
Här har ni chansen att bidra med en slant till och samtidigt få en ganska OK klocka. Jag har en Orient Black Raven som jag köpte här på forumet för ett par år sedan då jag ville ha en extra badklocka till en semester. Det första jag gjorde var att tappa den i golvet och spräcka glaset vid kl 6. Klockan är fortfarande toppen och glaset går säkert att fixa. Denna auktionerar jag nu ut till förmån för BCF.
Detta är en dold auktion. PMa mig hur mycket du vill ge för den. Den som lämnat högsta budet kl. 20.00 på lördag 2015-11-21 får klockan mot uppvisande av kvitto på insättning till BCF. Kom ihåg att den har en ganska solid proveniens: någon snubbe som laddar upp en massa kattbilder på Klocksnack har tappat den i golvet en gång.
Klockan kommer med natot på bilderna och den svarta originallänken.
Vet inte, jag tyckte det var kul. Är det bättre med öppen så ändrar jag, du får bestämma.Varför en dold auktion?
Äh det spelar ingen roll för min del. Kanske är lättare att få högre bud om det är öppen budgivning?Vet inte, jag tyckte det var kul. Är det bättre med öppen så ändrar jag, du får bestämma.
Kolla med admin om det är ok och kör en öppen, borde leda till högre budVet inte, jag tyckte det var kul. Är det bättre med öppen så ändrar jag, du får bestämma.
Och nu har vi alltså 250k?! Det tar sig!
Krav är väl synd att ha på detta. Men lägger man en tjuga varje gång man gör en affär så blir det ju dubbelt upp!Har förvisso inte gjort 20 affärer men 10:- per affär är å andra sidan sjukt billigt
Kunde man inte ha som krav att man betalar 10:- för annonser men att pengarna går till BCF?
20 kr är ganska mycket för vissa. Nästan 10% för @Tärnan av inköpspriset på sitt fynd. #allaskamedKrav är väl synd att ha på detta. Men lägger man en tjuga varje gång man gör en affär så blir det ju dubbelt upp!
Idag fick jag klockan som jag vann på Tradera för några dagar sedan, kan inte så mycket om tillverkaren annat än att det är en av många från Schweiz som funnits länge. Det är ett mekaniskt verk men jag kan inte så mycket om sådant.
Den tillverkades mellan 1950-1965 har jag kunnat utläsa från nätet. Priset? 267 SEK. Armbandet hade jag själv ett som jag satte på idag.
Bilderna gör sig inte riktigt rättvisa, den är i finare skick än så.
Är det någon som kan något om verket? Det står 17 juveler på framsidan samt antimagnetic. Är det ett inhouseverk eller satte de in verk från extern tillverkare?
Hur gick det med denna? Vem vann auktionen?Det är nästan uppe i 250.000 nu, fasen vad fint!
Här har ni chansen att bidra med en slant till och samtidigt få en ganska OK klocka. Jag har en Orient Black Raven som jag köpte här på forumet för ett par år sedan då jag ville ha en extra badklocka till en semester. Det första jag gjorde var att tappa den i golvet och spräcka glaset vid kl 6. Klockan är fortfarande toppen och glaset går säkert att fixa. Denna auktionerar jag nu ut till förmån för BCF.
Detta är en dold auktion. PMa mig hur mycket du vill ge för den. Den som lämnat högsta budet kl. 20.00 på lördag 2015-11-21 får klockan mot uppvisande av kvitto på insättning till BCF. Kom ihåg att den har en ganska solid proveniens: någon snubbe som laddar upp en massa kattbilder på Klocksnack har tappat den i golvet en gång.
Klockan kommer med natot på bilderna och den svarta originallänken.
Den pågår fortfarande, bud ska vara inne senast kl 20.00 nu på lördag 21/11.Hur gick det med denna? Vem vann auktionen?