Henke303
Silver
Du vann! 379 kr till BCF. Tackar!Hur gick det med denna? Vem vann auktionen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du vann! 379 kr till BCF. Tackar!Hur gick det med denna? Vem vann auktionen?
Spenderat på klockor då hoppas jag, annars blir det en jävla massa att slänga in!Vad sägs om 10 spänn/spenderad/bytt tusenlapp under 2016 (Y)
Ja, naturligtvis!Spenderat på klockor då hoppas jag, annars blir det en jävla massa att slänga in!
Det funkar inte för mig tyvärr. Då får jag gå från hus och hemJag har bara gjort en klockaffär i år, men desto fler i drömmarna, så jag ger ett bidrag för dem allihopa.
Härligt @Ville_WKom igen nu! Fortfarande saknas knappa 30 tkr för att nå årets mål. Jag bidrog nyss men 200kr. Det har blivit ett antal band de senaste månaderna. Dessutom köptes en klocka idag...
Vad köpte du för kul?Härligt @Ville_W
Jag fick hem en klocka idag så jag bidrar med en hundring!
Blev en Datejust 16234 som frun ska få använda. Återkommer i den stora paketöppningstråden när den anlänt. Just nu är den i tryggt förvar hos en släkting som agerat ombud.Vad köpte du för kul?
och bump!!!
Seiko-skit...Vad köpte du för kul?
och bump!!!
Ber om ursäkt att jag svarade på en fråga riktad till dig. Ibland virrar man bort sig i citat-på-citatposterSeiko-skit...
Jaså, bara Seiko-skit...Seiko-skit...