Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!rikard454 skrev:Jag satte just in en hundralapp - det kunde det vara värt, jag har längtat efter en Speedy Pro i typ 40 år nu ;-)
/Rikard
ROB-1832 skrev:Vi på Rob Engström tycker det är ett fint initiativ att ni skänker 10:- per klock-deal!
Vi har skänkt 200:- idag.
Mvh,
ROB-1832 skrev:Vi på Rob Engström tycker det är ett fint initiativ att ni skänker 10:- per klock-deal!
Mvh,
Snyggt, ni lyfte även tråden så att jag fick rumpan ur och reglerade min skuldROB-1832 skrev:Vi på Rob Engström tycker det är ett fint initiativ att ni skänker 10:- per klock-deal!
Mvh,
pdavhei skrev:Upp!
Bidrag för en ny dress-Seiko.
theargonaut skrev:p
Pics or it didn't happen ;-)
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Aha! Grattis till den snyggingen!davhei skrev:theargonaut skrev:p
Pics or it didn't happen ;-)
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
En gammal bekantskap till dig tror jag bestämt?
Ariste skrev:Bra initiativ även om jag reagerade sent, drog över 200 kr i kväll och har en del affärer till godo på den summan vilket känns kul för då måste jag handla...eller hur?
Precis, allt detta gör jag för välgörenhet...som den altruistiske klocknörd jag är.Dalomo skrev:Ariste skrev:Bra initiativ även om jag reagerade sent, drog över 200 kr i kväll och har en del affärer till godo på den summan vilket känns kul för då måste jag handla...eller hur?
Det var ju också en taktik för galenskapet. Det är allt i välgörenhetens tecken.