• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnacks 20 kr per klocka till behövande i Ukraina

Kreacon

Audemars
Hej
Behöver väl knappast orda så mycket om läget eller syftet. Vi på klocksnack har ju gjort fantastiska insamlingar till bland annat Barncancerfonden och Maskrosbarn. Skulle vi inte kunna dra ihop en insamling för att hjälpa civila i Ukraina?

Mitt förslag är att man skänker 20 spänn (eller mer) per avslutad klockdeal till UNHCR

Jag har startat en insamling för oss. https://min.sverigeforunhcr.se/fundraisers/klocksnacks-insamling-till-ukraina

Satte mål på 10.000 kr och sluttid om ett år. Märk insättningen med ditt alias om du vill! Tänk på att ta bort ditt riktiga namn om du inte vill ha det synligt.

även andra initiativ som klockauktioner osv är välkomna såklart.

Är detta ett bra upplägg?

Väl mött.

Med vänlig hälsning, Kristoffer
 
Senast ändrad:

Kreacon

Audemars
Skickar en hundring för nyligen avslutad bytesdeal.
3098276D-2AAF-4024-851C-D730DF456733.png
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Mycket fint intiativ @Kreacon 🙏.

Givetvis bidrar jag med en liten summa till insamlingen. Kom själv från Balkankriget 1992 till Sverige och är tacksam att jag, min syster och mor kom fram levande hit efter mycket om och men. Lider oerhört mycket med alla barn och civila i Ukraina 🇺🇦.

Alla kan inte göra allt men alla kan göra något ❤️.
 
Topp