• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skänkes Klocksnacks eviga ”pay-it-forward”-tråd

calzone

Vacheron
Ny glasfiberpenna, ett 22mm oranget gummi nytt och som grädde på moset ett av easy riders handgjorda läderband som tyvär sitter något för tight på mig men passar normala handleder.
je9avaje.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk 2
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Ok, då var det min tur. Vi börjar med detta:

Handgjort läderstrap från Kastantona. Oanvänt.

22 mm hela vägen med polerat spänne.
135 respektive 75 mm exkl. spänne. Sömmarna är vita. Två st. lösa keepers.

aga4epej.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Bra fart nu! Fina grejjer ni skänker iväg! Kom ihåg att posta i tråden då insättningen till BCF och leveransen är gjord! Tack för er generositet, och snart är vi väl redan vid 20k? Dags att sätta nytt mål?
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Sådärja, tillbaka från semestern och dags att blåsa liv i tråden och göra rätt för mig!

Up for grabs är ett 20mm racingband med vita sömmar. Slänger med en "pilsnerboll" eftersom jag blev lite sen.
OgDOusp.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Bumpar upp denna tråd med en ny give-away... Kolla igenom instruktionerna i första inlägget, om ni glömt, så kör vi!

Ta chansen och plocka upp denna skönhet, som jag fick av den smått legendariska forumbrodern RicVin, då jag vann över honom i armbrytning, typ ;) Han har alltså rört vid denna personligen :) One of a kind, med andra ord ;)
 

Camo00

Patek
Bumpar upp denna tråd med en ny give-away... Kolla igenom instruktionerna i första inlägget, om ni glömt, så kör vi!

Ta chansen och plocka upp denna skönhet, som jag fick av den smått legendariska forumbrodern RicVin, då jag vann över honom i armbrytning, typ ;) Han har alltså rört vid denna personligen :) One of a kind, med andra ord ;)

Hur i h-lvete kan den vara kvar efter 12 timmar???

Självklart tar jag den, även om det blir svårt att hitta en likvärdig give-away till den sen!! :)

Perfekt konversationsstartare nästa gång RicVin är i Malmö!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Så ska det låta! Skicka ett pm med din adress, så kommer den på posten.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Camo00

Patek
Då helgbumpar vi den här tråden med nästa GRATIS prylpaket:

- Ett styck khaki nato, använt en gång, 20mm
- Ett styck helt nytt mörkbrunt, tunnt läder, 18mm
- Ett styck fräsch flexlänk, 18mm

Inte lika flådigt som en Bratteväska, men det är vad jag har hemma för tillfället, och det kanske kan glädja nån??

Varsågod och hugg! Det är fortfarande för Barncancerfonden vi kör den här tråden!! :)


20130824_201518_zpsda22efa2.jpg
 

aspo

Cartier
Då helgbumpar vi den här tråden med nästa GRATIS prylpaket:

- Ett styck khaki nato, använt en gång, 20mm
- Ett styck helt nytt mörkbrunt, tunnt läder, 18mm
- Ett styck fräsch flexlänk, 18mm

Inte lika flådigt som en Bratteväska, men det är vad jag har hemma för tillfället, och det kanske kan glädja nån??

Varsågod och hugg! Det är fortfarande för Barncancerfonden vi kör den här tråden!! :)


20130824_201518_zpsda22efa2.jpg


Tar gärna mörkbruna lädret :)
 
Topp