Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tar gärna natobandet om det finns kvar!Jag lyckades inte klura ut hur jag skulle ändra inlägget för att kunna lägga in bilden.
![]()
Här kommer lite smått och gott
- 18mm band av tveksam läderkaraktär
- Seiko urtavla
- Sliten Certina urtavla
- Defekt vintage dressare av okänt märke
- Seiko boett med löst plexi
Anyone?
Yes, det finns kvar. Pm:a din adress så skickar jag.Jag tar gärna natobandet om det finns kvar!
Här kommer en halvtrasig. Atlantic Worldmaster, 36mm utan krona.
Ett bandhorn avbrutet precis vid hålet för stiftet.
Behöver en liten "skakning" för att hoppa igång efter uppdragning, men verkar gå hyggligt rätt när den väl går.
Skickar med ett nytt armband av sämre kvalitet, vinrött med guldspänne kanske skinn, ev. vildgalon...
Någon kan väl ta hand om den?
![]()
Jag tar gärna Natobandet! Pma om det finns kvar! Lägger upp lite saker senare!Då helgbumpar vi den här tråden med nästa GRATIS prylpaket:
- Ett styck khaki nato, använt en gång, 20mm
- Ett styck helt nytt mörkbrunt, tunnt läder, 18mm
- Ett styck fräsch flexlänk, 18mm
Inte lika flådigt som en Bratteväska, men det är vad jag har hemma för tillfället, och det kanske kan glädja nån??
Varsågod och hugg! Det är fortfarande för Barncancerfonden vi kör den här tråden!!
![]()
Nu är det nog min tur att skänka! En Elysian Japansk ur utan band eller visare! Batteriet ur funktion! Någon intresserad?![]()
Gött! Pm:a adress så skickas den antingen imorgon eller på fredagJag! Lägger ut en egen inom 5 min!![]()
Lädernatot tar jag gärna!![]()
1. 16mm stretchlänk, oanvänt.
2. Nato i läder, använt en 3-4ggr. Tycker den är obekväm!
3. Dammblåsa.
Haha absolut! Det är alltid kul att se sina saker användas som de borde!Haha, blev en liten byteshandel.Svara med din adress så postar jag manana. För övrigt 18mm
![]()
1. 16mm stretchlänk, oanvänt.
2. Nato i läder, använt en 3-4ggr. Tycker den är obekväm!
3. Dammblåsa.
Sorry, men mina prylar är redan skickade...Jag tar gärna Natobandet! Pma om det finns kvar! Lägger upp lite saker senare!
Man kan aldrig få för många stretchlänkar!
Dvs, jag tar den!
Jag tar den gärna om den är kvar!Här kommer mitt bidrag:
18mm lädersnöre
![]()
Tar gärna! Pm:a!Min tur då!
Ett styck "memphis" läder(?) armband, 22mm!
![]()
Ett par nylonsnören tvådelat .Inte lika hårda som ett natoband plus lite tjockare . 20 mm blir mitt bidrag .
![]()
#2 är din! PM:a dina uppgifter så postar jag imorgon.Jag tar väldigt gärna nr. 2!![]()