• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks nöjesdykarklubb

Gällande YouTube kan jag tipsa om min favoriter.

Simply Scuba
Divers Ready
Lake Hickory Scuba
Discovery Divers Tokyo

Överkurs:
Innerspace Explorers
Lake Hickory Scuba, innerspace och Simply Scuba är mina favoriter också, plus Divers Ready och Adam Freediver för fridykning. Lake Hickory scuba har för övrigt ett riktigt ångestklipp där ett dyk i kass sikt slutar som ett solodyk i grotta:nailbiting:

 
Senast ändrad:

dogge8

Omega
2-Faktor
Blev ett dyk utanför Simrishamn idag, och denna gång fick min Seiko skx007 följa med ner till ca 10m. Var helt omöjligt att få klockan på armen, underställ och torrdräkten bygger för mycket, men den åkte med i benfickan!
Dyket i övrigt bjöd på 17grader vid 10m och 20 i ytan, en hel del plattfisk men mycket alger. 🦈
IMG_20210627_151625.jpg
OI000057.JPG
 
Blev ett dyk utanför Simrishamn idag, och denna gång fick min Seiko skx007 följa med ner till ca 10m. Var helt omöjligt att få klockan på armen, underställ och torrdräkten bygger för mycket, men den åkte med i benfickan!
Dyket i övrigt bjöd på 17grader vid 10m och 20 i ytan, en hel del plattfisk men mycket alger. 🦈
IMG_20210627_151625.jpg
OI000057.JPG
Vill du ha din dykis på torrdräkten rekommenderar jag kalsongresår. Ska snart sätta på ny på min:)

res.jpg
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Västkusten mest, Har nu avverkat Smögen, Släggö, Jordfall, Skår, Fossen och Hällebäck, skulle vilja hinna med Dyk-Leif och Lunneviken också innan vädret blir dåligt. Vill även dra igång med lite fridykning ute. Du?
Jag var hos Dyk-Leif för två veckor sedan. Helt fantastisk dykning och även boendet och login, personalen osv. Blir definitivt fler besök.
Jag dyker annars bara i och kring Stockholm.
 
Topp