Onelund
Guld
Kul!Ska bättra mig ang. bilder.
Har fått flytta lite i schemat, därför hade jag "välkommen-lektion", grundläggande material-/säkerhetsteori och första dyk i bassäng.
Ja, poolparty utan Dry Martini.![]()
Håll oss uppdaterade. Var går Du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul!Ska bättra mig ang. bilder.
Har fått flytta lite i schemat, därför hade jag "välkommen-lektion", grundläggande material-/säkerhetsteori och första dyk i bassäng.
Ja, poolparty utan Dry Martini.![]()
Kul!
Håll oss uppdaterade. Var går Du?
Bra att du tar det i Sverige.Wilco!
Jag går CMAS-utbildning för klubben Tumlaren i Uppsala. Poolövingar sker i badhuset Fyrishov.
Ok. Då ska jag få dig att dyka utan parlina när du är klar [emoji87]Wilco!
Jag går CMAS-utbildning för klubben Tumlaren i Uppsala. Poolövingar sker i badhuset Fyrishov.
Bra att du tar det i Sverige.![]()
Ok. Då ska jag få dig att dyka utan parlina när du är klar [emoji87]
Min grabb fick PADI Open Water dykcert i 13-årspresent av mig för ett halvår sen.
Hade behövt parlina när hans attention span tog slut och han ville simma iväg och upptäcka på egen hand...![]()
Är nere i medelhavet och dyker just nu! Måste nog fixa en bra undervattenskamera till nästa år!
Klart det finns intresse för en dyk tråd. Alla som äger en sub är väll dykare, eller?
Min oris aquis fick -47 meter igår. Lika glad fortfarande.
Två mindre flaskor eller en stor? Funderar på att köpa egen utrustning och ser en del dubbla 300 bar 7 liters på blocket. Några erfarenheter av detta? Borde bli lite smidigare och bättre balans?
Kör själv 2 små. Gillar det bättre.
Har ifs en stor som reserv också.![]()

Några blandade bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och bara för att det är KS:
![]()
Faaaan vad sugen man blev nu!Dykning på Cuba i förrgår. Fin sikt och mycket djurliv.
![]()