• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockställ - The Watch Stand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Noen som har noen bra forslag på alternativer til The Watch Stand?
Etter alt som har kommet frem i tråden her så känns det lite ovärt å legge 2k på denna även om den er rett så snygg.
Jag köpte och det är både snyggt och bra, inget att klaga på vad gäller produkten i sig. Dock är det när jag tänker efter på tok för dyrt med 2 tusen spänn. Ser att den skulle ligga på en tusenlapp kanske om det skulle finnas på NK, Designtorget eller liknande.

Fler betalsätt hade jag, som vägrar PayPal och liknande online betalsätt, önskat. Annars en mycket fin hållare!!!

Fler betalsätt hade jag, som vägrar PayPal och liknande online betalsätt, önskat. Annars en mycket fin hållare!!!

Du kan förutom PayPal även betala direkt med kort (Amex/Mastercard/VISA) eller genom Apple Pay

upload_2019-9-4_14-50-37.png

Har tyvärr blivit kapad (via stora seriösa hemsidor) så kortbetalningar via nätet är inget jag längtar efter tyvärr.
Dom flesta banker hår en funktion där man kan skapa ett virtuellt "engångskort" som bara kan användas för ett köp under en specificerad tidsperiod samt med ett specifikt belopp.

Rekommenderas:)
Lite OT men ändå relevant

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp