Jag tycker nu att "Nazi Dolken" låter som en pipa jazz tobakEller Nazi dolken som i detta fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker nu att "Nazi Dolken" låter som en pipa jazz tobakEller Nazi dolken som i detta fall
Det sjuka är ju att det var judar som under tvång, sydde deras uniformer.Ja fram med macheten
Jag. Vill. HaSjukligt sugen på en Microtech UTX 70 i Camo, surfar mer Microtech mer än klockor nu, någon som har en? är dom så bra så dom är värda sitt pris? sjukligt sugen på en UTX 70 i Camo
Sedan har vi ju Halo V är ju överjävlig, den här videon visar den precis som jag känner, jag har ingen vettig anledning att köpa den, men det spelar ingen roll, jag vill ha en, men dom kostar circus 500-600 USD
ping @Nexus
Sjukligt sugen på en Microtech UTX 70 i Camo, surfar mer Microtech mer än klockor nu, någon som har en? är dom så bra så dom är värda sitt pris? sjukligt sugen på en UTX 70 i Camo
Sedan har vi ju Halo V är ju överjävlig, den här videon visar den precis som jag känner, jag har ingen vettig anledning att köpa den, men det spelar ingen roll, jag vill ha en, men dom kostar circus 500-600 USD
ping @Nexus
Några fler om Halo V
Jag har haft ett tiotal Microtech, bl.a. en OTF men en UT-6. Var grymt fin, bra kvalité. Sålt alla till en kille i EU som överbetalade utan dess like. Tyvärr sålde jag min LCC D/A vilket är, enligt mig, den absolut coolaste kniven.
Har en Microtech DOC som en kompis som bor i NH skickade åt mig när jag fyllde år. Den är fin, men den är ju manuell.
Har en kompis som jobbat på tullen med just illegal import av idiotsaker, så jag skulle inte tordas längre - beställa något sånt på nätet. Finns väl i Tyskland, men då får man betala premiumpriser?
Släng upp en bild när du får tidFick en sån där i present idag! Grymt fin kniv, har suktat efter den ett tag nu!
Din bild hjälpte inte till heller. Stiligt!
Kul, jag fattar konceptet. mixa in lite torkade rötter och en ödleskalle(?)
Jaha, nej det är ingen ödla. Det är skallen från Malte, vår gamla Chihuahua (en hundras).
Knivar är awsm. Sugen som fan på gentleman pocket knife som postats i tråden. Har U2an redan. Finns nåt tips på nåt mellanting? 1500 kr-klassen.
Kanske en begagnad Chris Reeve eller dylika?
Inget beg o helst svenskt eller nordiskt, om nu inte reeve är det, ingen koll på det
Inget beg o helst svenskt eller nordiskt, om nu inte reeve är det, ingen koll på det
Två grupper på Facebook jag tror kan intressera dig. Den första rör knivar, den andra finare armbandsur. Trevlig helg
https://www.facebook.com/groups/652087928197539/
https://www.facebook.com/groups/1384156598509785/
+1 på att vara anti-facebook. Förr skall jag död ligga innan jag börjar med face book.Pallar inte facebook.
Blev en specialbeställning av Spyderco hos Knivbutik.se.