• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Knivtokarnas egen hörna.

image.jpg
image.jpg
Tips på hur man rengör bladet? Som ni ser så är de ett fint mönster där under smutsen!

Sjukligt sugen på en Microtech UTX 70 i Camo, surfar mer Microtech mer än klockor nu, någon som har en? är dom så bra så dom är värda sitt pris? sjukligt sugen på en UTX 70 i Camo

utx70a.jpg

Sedan har vi ju Halo V är ju överjävlig, den här videon visar den precis som jag känner, jag har ingen vettig anledning att köpa den, men det spelar ingen roll, jag vill ha en, men dom kostar circus 500-600 USD

ping @Nexus

Några fler om Halo V

Senast ändrad:
Sjukligt sugen på en Microtech UTX 70 i Camo, surfar mer Microtech mer än klockor nu, någon som har en? är dom så bra så dom är värda sitt pris? sjukligt sugen på en UTX 70 i Camo

utx70a.jpg

Sedan har vi ju Halo V är ju överjävlig, den här videon visar den precis som jag känner, jag har ingen vettig anledning att köpa den, men det spelar ingen roll, jag vill ha en, men dom kostar circus 500-600 USD

ping @Nexus
Jag. Vill. Ha :nailbiting:

utx70a.jpg

ping @Nexus

Några fler om Halo V

Även om du vill ha en så är det praktiskt taget omöjligt att få in den i Sverige på grund av förbudet. Den fastnar i tullen och du får böta. Din enda chans är att köpa den på plats i USA och sedan smuggla in den. Sedan vet jag inte varför du nämner priset, den kostar som en riktigt billig automatisk klocka. Och detta är minst lika mycket hantverk och kvalitet, om inte mer. Och JA, jag har haft flera, dem är grymma men som snubben i videon säger så är dem inget för gemene man då dem är värdelösa för bruk i praktiken. Mer en rolig grej.

Jag har haft ett tiotal Microtech, bl.a. en OTF men en UT-6. Var grymt fin, bra kvalité. Sålt alla till en kille i EU som överbetalade utan dess like. Tyvärr sålde jag min LCC D/A vilket är, enligt mig, den absolut coolaste kniven.
Har en Microtech DOC som en kompis som bor i NH skickade åt mig när jag fyllde år. Den är fin, men den är ju manuell.
Har en kompis som jobbat på tullen med just illegal import av idiotsaker, så jag skulle inte tordas längre - beställa något sånt på nätet. Finns väl i Tyskland, men då får man betala premiumpriser?

Jag har haft ett tiotal Microtech, bl.a. en OTF men en UT-6. Var grymt fin, bra kvalité. Sålt alla till en kille i EU som överbetalade utan dess like. Tyvärr sålde jag min LCC D/A vilket är, enligt mig, den absolut coolaste kniven.
Har en Microtech DOC som en kompis som bor i NH skickade åt mig när jag fyllde år. Den är fin, men den är ju manuell.
Har en kompis som jobbat på tullen med just illegal import av idiotsaker, så jag skulle inte tordas längre - beställa något sånt på nätet. Finns väl i Tyskland, men då får man betala premiumpriser?

Jag TROR även Tyskland har förbud mot dessa. Fick höra det i sommras när jag var där.

Knivar är awsm. Sugen som fan på gentleman pocket knife som postats i tråden. Har U2an redan. Finns nåt tips på nåt mellanting? 1500 kr-klassen.

Tillbaka
Topp