![20131005_174924_zpse4358a6e.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi1099.photobucket.com%2Falbums%2Fg382%2Fchiefen2001%2FCitizenC020pvd%2F20131005_174924_zpse4358a6e.jpg&hash=e2a35328d388ab2830422b1cfe50b8bd)
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min enda kniv jag äger som jag köpte när jag var 10 bast på Bosjöklosters jakt & fiskemässa. Minns att de 150kr som jag gav för den var väldigt mycket pengar för en 10-åring och jag hade lite små-regrets efteråt ^^ inget jag ångrar i dagsläget dockoch självklart har jag sparat B&P till kniven
![]()
Min 6309-7040 i sällskap med en Benchmade Griptilian
Har inte sett dom i Sverige över disk, men midway.se och lamnia.fi är iaf 2 webbutiker som säljer Benchmade. Min köpte jag på eBay.Kan man köpa Benchmade i Europa?
Min Breitling Wings med min Blind Horse Knives Bushcrafter under gårdagens vandring![]()
Där ser man, det är väl någon form av kompsoit/glasfiber om jag inte misstar mig?
/ZD
Fällkniven F1
F1 är en modern klassiker precis som Exp II.
Glock Feldmesser FM 78 samt min skogsbeater Hanowa Sergeant.
![]()
Perfekt för förmiddagsvandringar.
Den där är balanserad för att kastas också va?
Schysst klocka. Victorinox?https://db.tt/Rxr0S2Ss
Dagens paketöppning; kniv av mindre bra kvalitet och black metal av högsta kvalitet. Kniven får bli ny paketöppnare.
Ja, en Airboss Mach 8 som väntar på nytt läder från Cheepo.
Kniven okynnesköpte jag på Tradera.
Till 100% handgjord kniv (även bladet!), tillverkad av min morbror. Klockan är givetvis en Tudor Pelagos på gummi![]()