Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liten 90-talare
Kan tilägga att den funkar kanon som fiskekniv. Firrarna tror att det är en annan firre som kommer på besök när du smyger upp med den där rackaren bakom ryggfenan på dem.JoberMan haha wth.
Skitsnygg kniv! Vad heter den?
Har väl också mina aningar om det nu är samma modell, men hittar inget på nätet om kopior. Som sagt paketöppnare.
Hade inte kollat där innan, men handlat där en del innan i andra kategorier. Och utan att ställa några frågor eller göra några andra undersökningar så kändes själva annonsen ok. Men nu så här i efterhand när jag förstått hur utbredd marknaden med förfalskningar så förstår jag att Tradera går bort. Fick lära mig den hårda vägen. Låter mitt inlägg ligga kvar som ett varnande exempel.På Tradera är typ 95% av knivarna fake, jag frågar ALLTID om det är Kinaknivar och dom allra flesta säger JA, orkar inte kolla där knappt länge (spanar bara på äldre knivar)
Gillar din Emerson, fantastiskt fin!
/ZD
Sjukt snygg cqc-7:a!Emerson
Har tyvärr ingen knivsamling. Men jag köpte denna kniv igår. Kan inget om knivar men denna skulle tydligen vara
bra som allroundkniv. Kommer främst att använda den i båten som Gös och Gäddräpare. Var inne på Buck´s hemsida men har ingen koll på kvalité. Det verkar vara många knivexperter på forumet - så, är denna något att ha!?
Hade visst missat den här tråden.. Min F1 med tattarmoddad zytelslida plus submariner. Denna i kombo med en victorinox champ (tror jag den heter) brukar täcka mina behov i busken rätt bra.
![]()
F1 är en snygg kniv![]()