Orange är denNaj, det är väl en spyderco?
Den orangea eller är den röd...?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Orange är denNaj, det är väl en spyderco?
Den orangea eller är den röd...?
![]()
Randall RAT II
Svarade på fel post
Det är en dragonfly II
Orange. Spyderco Dragonfly.
MmmmTack!
Finns för många knivar man vill ha...
Jag var tvungen att beställa en. Har du beställt därifrån? Tänkte lev.tid, tull osv?https://www.dlttrading.com/ Sök på ”Warthog” eller ”Warhawk”.
Kul! Jag blev också helt såld. Jag beställde när jag var i USA, så jag kan tyvärr inte ge dig några ledtrådar om tid & tull. Posta gärna bild sen och berätta hur det gick!Jag var tvungen att beställa en. Har du beställt därifrån? Tänkte lev.tid, tull osv?
Kan du jämföra med mini griptillian? Känsla?Benchmade Bugout. Lätt, liten och behändig.
![]()
Nej tyvärr. Men det är också en fin kniv, valde mellan grip och bug utan att ha testat.Kan du jämföra med mini griptillian? Känsla?
Snygg!Fick hem en Helle Utvaer idag. Känns smidig och bra i handen och den ska få följa med ut i skogen framöver.
![]()
![]()
Tack! Ja den är grann!
Jag gillar när en scandi får en konvex egg mot slutet. Jag upplever att en sådan egg både håller länge och är väldigt användbar för typ bushcraft och allmänt friluftsliv.Vilken slipning föredrar Ni för skog/friluftsliv?
Ser att mina scandislipade fått en mikroegg, både de jag slipat själv och de jag lämnat in, och då kan man ju lika gärna köpa full flat..??
Skön Seiko! Och knivSeiko Bell-Matic och Northwoods Indian River Jack...
![]()
Kul! Jag blev också helt såld. Jag beställde när jag var i USA, så jag kan tyvärr inte ge dig några ledtrådar om tid & tull. Posta gärna bild sen och berätta hur det gick!
Nice. DLC?
Bladet är utan DLC.Nice. DLC?
sorry, det ser jag ju faktiskt, jag skrev fel, menade ifall det var ZDP varianten, stålet alltså (ZDP 189 kärna).Bladet är utan DLC.
Ja exakt. Det är ZDP-189 med ~67 HRCsorry, det ser jag ju faktiskt, jag skrev fel, menade ifall det var ZDP varianten, stålet alltså (ZDP 189 kärna).
nice, hård och bra.Ja exakt. Det är ZDP-189 med ~67 HRC![]()