• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knut Gaddpassarounden, nu har den börjat!

Knut har nu varit hos mig ett tag. Här är klockan med sällskap av Seiko, både stor och liten. Ber om ursäkt för bilderna, använder en gammal Xperia.
12752220_1001278529942105_1015542261_o.jpg

12751632_1001278369942121_573721626_o.jpg

Första klockan jag har burit med sub-sekund, riktigt häftigt. Mer kommer :)
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Jag kommer vinna den så skicka den direkt till mig när siste man haft den.
Om det fuskas så jag inte får den så är jag intresserad av att köpa den. :)
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Det är dåligt, tiden var till för att hållas.
Självklart, men samtidigt kan inte jag ansvara för vad föregående har gjort, likaså personen efter mig - när man själv skött tiden.

Sen visst, om posten fördröjer så kanske man hade kunnat korta ner tiden man hade klockan hos sig, men då måste man fråga om det också är rättvist om man gått med på premissen att man skall testa klockan i en vecka för att bilda uppfattning.
 

Starship

Cartier
Den 25:e februari skrev @Viktepaska att den var postad och nu verkar den vara uthämtad den 7:e mars. Inte konstigt att vita Knut passarounden tar tid på sig när det tydligen tar 11 dagar posthantering mellan deltagarna! Sista personens tid borde vara förbrukad och det är dags för utlottning?
 
Topp