såg någon trevlig Certina och en omega också har jag för mig. Tror ändå att det är Tradera och eBay som gäller när man köper gammalt just nu. Chrono känns dyrt.Vilka tänker du på då? Kikar där till och från men bara hittat några nja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
såg någon trevlig Certina och en omega också har jag för mig. Tror ändå att det är Tradera och eBay som gäller när man köper gammalt just nu. Chrono känns dyrt.Vilka tänker du på då? Kikar där till och från men bara hittat några nja.
Jag brukar kika lite på småauktioner ute i landet och ibland dyker något hyfsat upp. Jag har budat på en certina på Tradera så att jag kan få hem en liten och känna hur det känns att bära något så nätt. Hittade en kul Movado också. Jag får söka vidare och se vad det blir.såg någon trevlig Certina och en omega också har jag för mig. Tror ändå att det är Tradera och eBay som gäller när man köper gammalt just nu. Chrono känns dyrt.
Den här var 'smutt'Jag brukar kika lite på småauktioner ute i landet och ibland dyker något hyfsat upp. Jag har budat på en certina på Tradera så att jag kan få hem en liten och känna hur det känns att bära något så nätt. Hittade en kul Movado också. Jag får söka vidare och se vad det blir.
Köpte den mest för skoj skull, kul att prova. Passar nog lillsyrran annars. Jag hade lite svårt för nagelbilden men budade snabbt för att slippa se eländet.
Aha, skoj att det var just den du köpte. (vidrigt med nagelbilder för övrigt)Köpte den mest för skoj skull, kul att prova. Passar nog lillsyrran annars. Jag hade lite svårt för nagelbilden men budade snabbt för att slippa se eländet.
Har tagit hem en Tissot och en Drotten på band som jag hoppas få i veckan. Drotten är den jag gillade bäst faktiskt, ska bara hitta nytt band till rackaren.
TristJag har lagt upp bild på Certinan i lilla tråden om damklockor. Väntar fler damur i veckan. Tyvärr fungerade inte certinan när den kom till mig.
Mycket intressant tycker jag, just av kostnadsskäl. Testa och se om det blir bra! Behöver du några att testa på?Jag har funderat på om man skulle kunna göra en "Timex" på billigare klockor och bara plocka av timhjul, minutröret och motstenar och sedan tvätta verken hela och sedan olja dem för det tar allt för lång tid att serva om man ser till värdet på dessa klockor.
Jag har påsar fulla med billiga klockor.Mycket intressant tycker jag, just av kostnadsskäl. Testa och se om det blir bra! Behöver du några att testa på?