Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och rånarna...Ks resa till Ryssland 2018 20 pers + hoppar ur en svensk reggad bil i Ryssland. Klockhandlarna skulle jubla
Du kunde fått hänga med mig till Nordkorea förra året ;-)Tack för intressant läsning!
Men helt klart är det ju att man får anstränga sig lite för att göra klipp. Precis som sig bör alltså!
Ryssland har alltid fascinerat mig, men ingen i min närhet vill följa med mig varken dit eller till Nordkorea...
Ha, när jag var i Pyongyang var jag inte särskilt klocktokig. Men nästa gång så.Du kunde fått hänga med mig till Nordkorea förra året ;-)
Dom enda jag har dealat med i SP är submarina (kallas ibland bara Флот lokalt, flotta på ryska, oklart varför) köpt en breitling av dem 2016.Toppen inlägg!! Jag åker till st Petersburg nästa vecka och är på jakt efter sea dweller, har du på rak arm något förslag på butiker? (Pratar inte ryska)
Eriksson helt rätt, har varit något förslappad på bild frontenKul inlägg, gärna mer av den varan. Lägg gärna upp lite stämningshöjande bilder till texten om du har lust.
Hur förlöper det i Ryssland?Toppen inlägg!! Jag åker till st Petersburg nästa vecka och är på jakt efter sea dweller, har du på rak arm något förslag på butiker? (Pratar inte ryska)
Hej! Var förbi mercury men dom hade inget vidare lager inne tyvärr! Så kom hem lika tomhänt som jag lämnadeHur förlöper det i Ryssland?
Jag har haft lite förhandlingar med Mercury i Moskva nu efter Basel. Dom börjar känna pressen och oron hänger över kommande besked i Maj ang ekonomin. Så dom behöver dollar , yen och euro in.
Finns klart lite slagsida och möjligheter om man håller sig kall
Mvh
M
Tråkigt att lämna tomt, men då är du likvid inför kommande äventyr.Hej! Var förbi mercury men dom hade inget vidare lager inne tyvärr! Så kom hem lika tomhänt som jag lämnade
Blev det någon resa? Har suttit och spanat på den här tråden väldigt länge nu för lite info!Eriksson helt rätt, har varit något förslappad på bild fronten
Blir ju lite skintorrt med bara text.
Och till alla andra frågor som uppkommit om prisjämförelser och exempel på klockor så kan jag glädja er med att jag inom kort kommer att åka för en längre vistelse i Kaliningrad, där jag kommer växelbo hos min flickvän i Moskva.
Så jag har inte glömt av er, men tänkte att det blir mer aktuellt när jag åker över.
Så ska vi göra en kaliningrad special...kan bli intressant och bilder och priser.
Mvh
M
Blev det någon resa? Har suttit och spanat på den här tråden väldigt länge nu för lite info!
Tack på förhand.
Ni får ursäkta mitt sena svar då notiserna försvann något i flödet.Bra tråd, vore kul om du kunde lägga upp lite procentuella prisreferenser på den ungefärliga "rabatt" man kan vänta sig.