Bonumm
Silver
Går att beställa hem. Man får beställa via mejl.Tjena!
Har jag förstått rätt i att goyard korthållare endast går att köpa i butik? Tar gärna emot förslag på andra märken !
Trevlig söndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Går att beställa hem. Man får beställa via mejl.Tjena!
Har jag förstått rätt i att goyard korthållare endast går att köpa i butik? Tar gärna emot förslag på andra märken !
Trevlig söndag
Okej det hade jag helt missat! Får man ett prisförslag då? Nu har jag bara tittat lite fort men ser inget pris någonstans.Går att beställa hem. Man får beställa via mejl.
Prova att maila om pris också? Men ca 4 till 5000 bagis lär du få räkna med.Okej det hade jag helt missat! Får man ett prisförslag då? Nu har jag bara tittat lite fort men ser inget pris någonstans.
Köpte denna från Cartier häromdagen.
Svart utsida och Cartier-burgundy på insidan
Ursäkta dom fula bilderna, tog dom på en restaurang så ljuset var lite halvdåligt.
Ungefär lika stor och praktisk som min LV Pocket Organizer men eftersom lädret på denna är tunnare än LV's canvas blir den inte lika tjock när den är fylld med kort osv.
![]()
![]()
![]()
För två årsen kostade de ca 350 euro (ej färgberoende längre har jag för mig). Gissar på ett studs upp sedan dess. Tyvärr inget mer korrekt än så.Någon som vet vad en Godard Saint-Sulpice Card Wallet går på för tillfället?