• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Krogar/ uteliv

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Lökigt hur? :) Nosh är Nice men vi tänkte klubb klubb mer än häng denna gång
Kasai är också trevligt som hallis sa men inte heller riktigt en klubb.
Le är ju en trappa ner, känns som en uppfräschning av en källarlokal. Alltså det är helt okej men tyckte det var något som fattades och var rätt varmt åtminstone då jag var där i början av vintern
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Kanske hoppar Le! då, blir väl spyan eller solidaritet typ. Vi är ett gäng så det blir nog kul oavsett :)
 

ScubaKing

Audemars
Riddar Jakob eller Riddar´n som det kallas. Ligger i Jakobsberg. Billig öl som fan och ibland på helgerna står lunchbuffen kvar till kvällen och då säljer dem ut den för 50kr portionen, kan vara allt från chili con carne till oxjärpar.
Ingen lista och du behöver inte boka bord eller klä upp dig heller.

26731062_1609141662485435_5756731282744570416_n.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Riddar Jakob eller Riddar´n som det kallas. Ligger i Jakobsberg. Billig öl som fan och ibland på helgerna står lunchbuffen kvar till kvällen och då säljer dem ut den för 50kr portionen, kan vara allt från chili con carne till oxjärpar.
Ingen lista och du behöver inte boka bord eller klä upp dig heller.

26731062_1609141662485435_5756731282744570416_n.jpg
Livets hårda skola eller?
 

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Riddar Jakob eller Riddar´n som det kallas. Ligger i Jakobsberg. Billig öl som fan och ibland på helgerna står lunchbuffen kvar till kvällen och då säljer dem ut den för 50kr portionen, kan vara allt från chili con carne till oxjärpar.
Ingen lista och du behöver inte boka bord eller klä upp dig heller.

26731062_1609141662485435_5756731282744570416_n.jpg
vadå, är inte det där uppklätt ?
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
5 min från Paceo di Gracia/500m från La Padrera. Kan inte ett skräp om Barca så jag vet inte om det säger dig något alls
Alright. Beachklubb vet jag inte riktigt - finns ett Puro på nåt tak en ganska bra bit från där ni ska bo.
Jag var enbart på Bogatell när jag var där senast, finns rätt trevliga strandrestauranger där med trevlig service.

Sutton och Blingbling har jag för mig var bra vad gäller nattklubbar. Lita inte på mig här dock.

Serras hotell om ni vill dricka drinkar på ett tak och ha grym utsikt över hamnen.

Can paixano är svinvärt ett besök för att dricka bubbel och käka smått på äkta vis.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Tack! Nåt annat man inte bör missa? Nån superrestaurang (inte guide M dock). Föredrar vällagat okonstlat. :)
 
Topp