• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Krogar/ uteliv

Isodor

Audemars
Kan rekommendera drinkar på Ohla hotel som jag bodde på för 4 år sedan.. Några av de bättre drinkmakarna som huserar på denna planet.

Antar det är samma idag, värt att googla.
 

morrism

Audemars
Jodå, har en kompis kompis som blev av med en helgulds-AP i Sthlm på ett brutalt vis. :-/

Men åter till tråden: Carpe diem, är det bra?

Carpe diem är skit, internationella brats wannabes. De riktiga bratsen hänger på W, vilket inte är jättemycket bättre. Pallra dig upp till parc guell istället och meditera, skön utsikt över hela stan och havet.
 
Senast ändrad:

almeyero

Panerai
Tios på bra ställen på Söder om man föredrar mer pubar vs clubställen?

Källaren på Soldaten Svejk.
Southside på Hornsgatan vid Zinkendsamm. Dom har även en grym quiz på torsdagar.
Babajan nere vid Katarina Bangata. Massor av finöl.
N3rds bar på Bondegatan om man gillar gamla tvspel. Dock är det knökfullt om man inte får tag i ett bord med tvspel.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Carpe diem är skit, internationella brats wannabes. De riktiga bratsen hänger på W, vilket inte är jättemycket bättre. Pallra dig upp till parc guell istället och meditera, skön utsikt över hela stan och havet.

Är W ens en nattklubb? De jag åker med är brats så det passar rätt bra. Ärligt talat, ju stekigare - ju bättre.
Personligen hade jag hellre stått i en källare och lyssnat på tung minimalistisk techno men nu är det inte bara jag som bestämmer tyvärr. :-(
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Är W ens en nattklubb? De jag åker med är brats så det passar rätt bra. Ärligt talat, ju stekigare - ju bättre.
Personligen hade jag hellre stått i en källare och lyssnat på tung minimalistisk techno men nu är det inte bara jag som bestämmer tyvärr. :-(
http://www.eclipse-barcelona.com/
Japp, de har en nattklubb på toppen. Jag besökte den inte när vi var där i helgen. Väldigt trevligt häng på plattformen bredvid hotellet. Fö. är barcelona rätt stad för techno i en källare, övertala dina vänner ;)
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
http://www.eclipse-barcelona.com/
Japp, de har en nattklubb på toppen. Jag besökte den inte när vi var där i helgen. Väldigt trevligt häng på plattformen bredvid hotellet. Fö. är barcelona rätt stad för techno i en källare, övertala dina vänner ;)

De flesta bra partystäder är trevligast när man lyssnar på Chris Liebing snarare än David Guetta. Men nu ska jag inte tjura för mkt här :) Är Carpe diem en strandklubb?
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
Tycker ni skall ta er ut till Sitges ca 40 min från Barcelona, fantastiskt ös på kvällar och nätter. Gayvänligt visst, men jäkligt trevligt, bättre strand än Barca och bra mycket mer häng koncentrerat mot stranden.
Äta bra och okonstlat om man hänger runt gamla stan/ Raval så är mitt bästa tips La Boqueria, kan svänga in för en lunch, en tidig middag eller bara lite skön plockfrukt.
 

morrism

Audemars
De flesta bra partystäder är trevligast när man lyssnar på Chris Liebing snarare än David Guetta. Men nu ska jag inte tjura för mkt här :) Är Carpe diem en strandklubb?

Ja carpe diem är en strandklubb men det är den minsta av de som ligger där och det är inte kul stämning alls. Den är bara dålig, det är inte ”stekigt” ens, den försöker vara nåt den inte är. Mellanklass-stek utan någon identitet. Bara skit. Gå hellre till Shoko om du måste gå ut vid port olimpic.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Ja carpe diem är en strandklubb men det är den minsta av de som ligger där och det är inte kul stämning alls. Den är bara dålig, det är inte ”stekigt” ens, den försöker vara nåt den inte är. Mellanklass-stek utan någon identitet. Bara skit. Gå hellre till Shoko om du måste gå ut vid port olimpic.

Hajjar! Alla tips mottages som sagt varmt.
Är Shoko trevligt dagtid?
 

morrism

Audemars
Hajjar! Alla tips mottages som sagt varmt.
Är Shoko trevligt dagtid?

Jag tror inte det men jag kan ha fel, jag bodde i barca 2-3 år runt 2003-2006 och brukar åka dit varje år. Har fortfarande en hel del kompisar där. Berätta när du ska åka och hur länge och vad du är ute efter så kan jag försöka hjälpa dig. Om det är nsfw så skicka ett pm!
 
Topp