• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Krogar/ uteliv

Miami

Rolex
2-Faktor
Det var rätt bra, faktiskt!
Det var min polare som ville dit och jag hade VÄLDIGT låga förväntningar, men det var gott och det är helt klart värt ett besök

Var där igår
Bra faktiskt! Enda negativa var att vi trodde det var tomt pga övervåningen så vi tog några öl på stan
Men när vi kom tillbaka så fattade vi att man skulle ner och då var det ju lite folk....
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Vilka krogar är schyssta numer? Inte varit ut på ett tag.

Hört om ett relativt nyöppnat ställe som heter Himla, har någon varit där?
 

Rearden

Cartier
Vilka krogar är schyssta numer? Inte varit ut på ett tag.

Hört om ett relativt nyöppnat ställe som heter Himla, har någon varit där?
Himla var ju med i nått Nytimes reportage för ett tag sen som en av "världens 7 mest spännande krogar" (kan inte hitta det bara därför). Men ännu inte varit där, men om inte annat så är det ju bragging rights.

Annars är ju min favoritkrog fortfarande lilla ego
 

almeyero

Panerai
Kul! Tror det blir dit i helgen då. Vilka lokaler är det i? Gamla 2.35:1? Behövs det lista eller är det bara för att slippa entré?

Näää den är vänster om huvudentrén, en lite mindre ingång. Lista för att överhuvudtaget komma in då det ofta är mycket folk, och då slipper man självklart att betala entrén också.
 
Topp