Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men dra åt helvete...Den här tråden har fan underbara klockor!!
Här är min senaste 70-talare, ca 1973, ref A385
Ja det är fan kärlek....Men dra åt helvete...
Jag tycker att du fick den till ett riktigt bra pris. Om verket är sjysst så är det nog ett riktigt bra köpNöp den här lite impulsivt på bukten precis:
http://m.ebay.com/itm/152434684210?_mwBanner=1
Gick säkert några K för dyrt, speciellt med tanke på servicebehovet, men tycker ni den ser ok ut?
Riktigt bra!Några från lådans nuvarande uppsättning.
Som sagt, riktigt bra!Några från lådans nuvarande uppsättning.
Splendido !!!! Klapp Klapp!Nöp den här lite impulsivt på bukten precis:
http://m.ebay.com/itm/152434684210?_mwBanner=1
Gick säkert några K för dyrt, speciellt med tanke på servicebehovet, men tycker ni den ser ok ut?
Fantastiskt fin måste jag säga. Stort grattis!Sådär ja nu har den landat.
Denna klocka är min absoluta favorit i samlingen. Riktigt härlig såväl storlek som tyngd. Boetten limmar mot handleden. Fantastisk närvaro!
Vore extra kul att börja jaga rätt på original-länken. Tips mottages gärna!
Ligger en obrandad Ladder-länk på 20mm på ChronoTrader. 200€ tror jag säljaren bad om. Vet ej om såld eller inte.Sådär ja nu har den landat.
Denna klocka är min absoluta favorit i samlingen. Riktigt härlig såväl storlek som tyngd. Boetten limmar mot handleden. Fantastisk närvaro!
Vore extra kul att börja jaga rätt på original-länken. Tips mottages gärna!
Trevlig bullhead, hojta till om den ska flippasFick lite vårfeeling här om dagen
Tack! Har precis köpt den så den får stanna hos mig ett tagTrevlig bullhead, hojta till om den ska flippas
Grymt snygg!
Fick lite vårfeeling här om dag
En sådan med mörkblå tavla var jag med och budade på, på Tradera.
Man kan nog säga att det var den som fick mig att fastna i träsket...
F.ö. Tycker jag mig känna igen den panda-tavlade från forumet, den är nog ännu snyggare!
Riktigt trevliga bägge två i alla fall!
Det har tillkommit några sen sist. Seastar Navigator har tyvärr fått lämna dock. Finns hos Gripenbro om någon är sugen.
Så kan det nog vara heheLäckert!
Är Carreran precis inkommen?