z32
Basic
Båda två är faktiskt inhandlade här ifrån KS, så inte konstigt att "bullheaden" känns igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Båda två är faktiskt inhandlade här ifrån KS, så inte konstigt att "bullheaden" känns igen
Misstänkte det.Så kan det nog vara hehe
Jag hade turen av att bo 5 minuter med bil ifrån säljaren. Snabbt, smidigt och jag är tametusan mer än nöjd!Misstänkte det.
Då är jag lite sne på dig!
Snyggt fångat!
Aja... Skulle du tröttna på den så är jag your man!Jag hade turen av att bo 5 minuter med bil ifrån säljaren. Snabbt, smidigt och jag är tametusan mer än nöjd!
Grattis till en riktigt trevlig klocka!Äntligen har den kommit!
En fantastisk klocka! Har haft den i en vecka nu, och den är ju riktigt svår att inte sätta på armen!Grattis till en riktigt trevlig klocka!
Min säger hej
Trevlig och udda, vad är det för inkråm i boetten?
Grym! Från Arthur? Kikade på den förut.
Inkråm= material? Den är i rostfritt .Trevlig och udda, vad är det för inkråm i boetten?
Tack! Japp, det är säkert den du kikat på. Jag är svinnöjd, tickar alla mina boxar, färgglatt 70-talig och panda. Var lite suspekt på att den var i så fint skick men det är troligtvis för det var nån osäljbar noname. Det har säkert varit nån slags profilprodukt för boettsidan är graverad med ett Continental däck varumärke.Grym! Från Arthur? Kikade på den förut.
Inkråm= material? Den är i rostfritt .
Tack! Japp, det är säkert den du kikat på. Jag är svinnöjd, tickar alla mina boxar, färgglatt 70-talig och panda. Var lite suspekt på att den var i så fint skick men det är troligtvis för det var nån osäljbar noname. Det har säkert varit nån slags profilprodukt för boettsidan är graverad med ett Continental däck varumärke.
Ah förlåt, Valjoux 7733.Inkråm = verk.
...skulle tro att det var vad som syftades i alla fall.
Riktigt snygg är den!Ah förlåt, Valjoux 7733.
Jag är inte man att säga det men jag skulle gissa på det. Enda tydliga spår på den är några repor på baklocket efter ett klumpigt försök att öppna.Riktigt snygg är den!
Hur var det nu? NOS eller ej?
Riktigt frän, me lika alot!
En mysigsommarklocka. Det finns flera variater på tavlor på dessa, men denna mattblå är min absoluta favorit.