Bresch
Basic
Va f-n, Tomas...
Den där Pax:en var ju "min", ju...
Passade ju så bra med mina andra -70-talare:
Ni som sitter på så många fina klockor måste ju låta några passera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va f-n, Tomas...
Ni som sitter på så många fina klockor måste ju låta några passera
Va f-n, Tomas...
Precimaxen ställer jag mig oxå i kön till...
Så J-la sköna klockor!!!
Mondianen är oxå så j-la skön!
Det blir spännande att se hur du fräschar upp tavlan....och allt annat!Fi ck hem en 77:a i behov av mycket kärlek i veckan!
Gillas skarpt!En Tissot Navigator s k Lobster precis inkommen. Lemanias 1341. Grym design; här har man inte varit blyg att ta ut svängarna!
[/URL]
Riktigt fin den där, kul köp och stort grattis! Lycka till med länkjakten...En Tissot Navigator s k Lobster precis inkommen. Lemanias 1341. Grym design; här har man inte varit blyg att ta ut svängarna!
Shit va cool! Fantastisk länk!En Tissot Navigator s k Lobster precis inkommen. Lemanias 1341. Grym design; här har man inte varit blyg att ta ut svängarna!
[/URL]
Så fin, så fin...har ägt, äger och framför allt sett en hel del kronografer och den där boetten är inte vanlig om man säger så...gillar kontrasten mellan borstat och polerat, plant och sluttande...nice!Den här tråden förtjänas att bumpas! Är det ingen som har något nytt från 70-talet i kronograf-form?
Jag har inget nytt i lådan men jag bidrar med några nytagna bilder på 36 mm kärlek.
Trevlig lördagkväll på er alla!
Rough stuff, stort Gilla på den.Ser inte att jag har postat något i tråden, så här kommer mitt bidrag.
Heuer Carrera från ca 1972
Sagolikt fin!60-70 talet var dom snygga klockornas era. Här är mitt ( nytt för dagen) bidrag. En Movado krono från 69 eller 70.
60-70 talet var dom snygga klockornas era. Här är mitt ( nytt för dagen) bidrag. En Movado krono från 69 eller 70.
Tackar. Det sitter ett handjagat 146HP verk i den.Oj vad fin! Den där brände fast på näthinnan direkt. Gratulerar. Sitter det ett "el primero" i denna?
Sagolik, jag skulle vilja vara lådan den legat i under alla dessa år......hur och var hittade du den?Tackar. Det sitter ett handjagat 146HP verk i den.
Slänger upp några bilder till
Behöver ett nytt strap. Vad tror ni om svart racing? Eller ska man köra svart croco?
Vive la France! Låter som en häftig samling och grattis till två fina klockor.Tackar för alla lovord. Köpte klockan av en fransman med en fantastisk samling klockor, bla kusinen till den jag har från Zenith, vintage Daytona och en 50-60 tals Blancpain Fifthy Fathoms samt en drös till dyrgripar. Han skulle koncentrera samlingen på lite mer exklusiva ur och det,är jag glad för. Det gav mig möjlighet att köpa denna orörda pärla. Så nu sitter man med två 60-tals klockor. Den andra är på spa hos Werner på ABC och ska hämtas nästa vecka. Det är dock ingen krono utan en dykare från Omega.
Den som spar...Själv funderade jag på den här:
http://www.kaplans.se/kaplans/AuctionArt.aspx?vId=925040&plT=55246545&AuktID=2444
Men den hamnade lite över min smärtgräns..
fy fan vad man blir sugen på en vintage chronograph speciellt efter en sån som easy rider hade! någon kunnig som vet vart jag kan få tag på en sådan? helst "panda" tavla