city69
Basic
Jäkligt fina. Du vet inte vad den svarta kostar? (Dålig koll på Panerai)samtliga tre fanns idag på eftermiddagen. Grön, svart och den grå med blå ring.
82 000:
![]()
89 000kr
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt fina. Du vet inte vad den svarta kostar? (Dålig koll på Panerai)samtliga tre fanns idag på eftermiddagen. Grön, svart och den grå med blå ring.
82 000:
![]()
89 000kr
![]()
Kan du inte köpa 995 så att jag slipper tänka på densamtliga tre fanns idag på eftermiddagen. Grön, svart och den grå med blå ring.
82 000:
![]()
89 000kr
![]()
Tyvärr inte, sök i tråden eller i panerai delen. Testade inte den då den är för stor för mig.Jäkligt fina. Du vet inte vad den svarta kostar? (Dålig koll på Panerai)
Den är sjukt fin, och intressant med microrotor. Lite lite stor för mig. Vi får väl både överväga denKan du inte köpa 995 så att jag slipper tänka på denKöar sedan ifall du bestämmer dig för att flippa den
![]()
Den är sjukt fin, och intressant med microrotor. Lite lite stor för mig. Vi får väl både överväga den
![]()
Just Because - For the love of Micro-Rotor in Watchmaking
Because small is beautiful, we take a closer look at the concept of micro-rotor winding systems in watchmaking.monochrome-watches.com
Kööp! Den är jättefin. Saknar min gamlaKan du inte köpa 995 så att jag slipper tänka på denKöar sedan ifall du bestämmer dig för att flippa den
![]()
Håller med. Det är storleken som gör att man tvekar. Dock kanske en vanesak. Hade 44 bettarini ett tag och tyckte den bars väldigt bra trots att mina preferenser är kring 36-39mm.Den är sjukt fin, och intressant med microrotor. Lite lite stor för mig. Vi får väl både överväga den
![]()
Just Because - For the love of Micro-Rotor in Watchmaking
Because small is beautiful, we take a closer look at the concept of micro-rotor winding systems in watchmaking.monochrome-watches.com
Sluta! Jag vill bara se fula bilderKööp! Den är jättefin. Saknar min gamla
![]()
911!?!Krons: är 911 Pannan kvar?
Tror att jag såg den i skylten igår, om det är den gröna du menar.
Köööp.. jag ställer mig i kö ifall du skulle få för dig att flippa den i framtiden
För sent, @Nurburgking har klippt denKöööp.. jag ställer mig i kö ifall du skulle få för dig att flippa den i framtiden![]()
Jäkligt fina. Du vet inte vad den svarta kostar? (Dålig koll på Panerai)
Verkar inte så, det var rätt utplockat när jag förbi idag på lunchen.Har Krons fyllt på med några nya klockor i skåpet sedan rean startade?
Navi B01-orna - iskalla tydligen?Skyltfönster strax efter lunch idag.
Verkar inte bättre.Navi B01-orna - iskalla tydligen?
Klämde på TWAn. Lite småtriggad. För 50 hade jag nog kört på.Verkar inte bättre.
Själv provade jag Omega World Timern har stålvarianten som jag grymt nöjd med så var bara tvungen att prova den i Sedna Gold...men myyycket pengar, även med 40% rabatt.Klämde på TWAn. Lite småtriggad. För 50 hade jag nog kört på.
Den testade jag också. Fin. Prävade också Diver Chronon som är borta nu. Men var minst sagt stor…Själv provade jag Omega World Timern har stålvarianten som jag grymt nöjd med så var bara tvungen att prova den i Sedna Gold...men myyycket pengar, även med 40% rabatt.
Den där omegan som påminner lite om en Yacht Master i roseguld på oysterflex, vad heter den modellen?Skyltfönster strax efter lunch idag.
Är det Chrono Divern du tänker på?Den där omegan som påminner lite om en Yacht Master i roseguld på oysterflex, vad heter den modellen?
DennaÄr det Chrono Divern du tänker på?
Jupp. Omega Seamaster Diver 300m i ädelmetall. Tung.
Jävligt snygg faktisktJupp. Omega Seamaster Diver 300m i ädelmetall. Tung.
Jävligt snygg faktisktJupp. Omega Seamaster Diver 300m i ädelmetall. Tung.
.. och dyr370k i listpris.
![]()
Men 25%Jävligt snygg faktiskt
.. och dyr
Fast fortfarande, över 140 laxar för en Omega, svinmkt deg...