• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Viktigt KRONS har rea!

Intressant hur förbaskat off listpris Ă€r, nĂ€r en modell blir sittandes trots 40% rea 🧐
Hmmm, ja. Eller sÄ Àr det modellen. Den i stÄl Àr redan stor och tung. Försökte gilla den och övervÀgde att slÄ till pÄ 25%. Men fungerade inte. Att dÄ ha den i guld blir ju rÀtt extremt tÀnker jag. Lite som de Navi som nu ligger dÀr. De Àr nedsatta 40% men fortfarande kvar. Priset Àr vÀl inget fel men ganska speciella modeller med sina fÀrger. VÀldigt begrÀnsade mÄlgrupper...

Hmmm, ja. Eller sÄ Àr det modellen. Den i stÄl Àr redan stor och tung. Försökte gilla den och övervÀgde att slÄ till pÄ 25%. Men fungerade inte. Att dÄ ha den i guld blir ju rÀtt extremt tÀnker jag. Lite som de Navi som nu ligger dÀr. De Àr nedsatta 40% men fortfarande kvar. Priset Àr vÀl inget fel men ganska speciella modeller med sina fÀrger. VÀldigt begrÀnsade mÄlgrupper...
Haha alltsĂ„ man Ă€r ju inte The Rock liksom 😂 kĂ€nns som att det krĂ€vs en rejĂ€l handled till en sĂ„n

Varför ligger Navisarna kvar? Är de ocksĂ„ för stora och klumpiga?

Varför ligger Navisarna kvar? Är de ocksĂ„ för stora och klumpiga?
De Àr 43mm precis som en vanlig Navitimer, sÄ det Àr nog inte storleken, men de Àr ganska fÀrglada och har fula baksidor, sÄ de tilltalar nog en mindre mÄlgrupp. En "SwissAir" i nyskick med plast kvar gick för 38000 kr pÄ Kaplans sÄ 60000kr Àr kanske lite i dyraste laget?

Senast Àndrad:
De Àr 43mm precis som en vanlig Navitimer, sÄ det Àr nog inte storleken, men de Àr ganska fÀrglada och har fula baksidor, sÄ de tilltalar nog en mindre mÄlgrupp. En "SwissAir" i nyskick med plast kvar gick för 38000 kr pÄ Kaplans sÄ 60000kr Àr kanske lite i dyraste laget?
Ahaa.. fattar!

Skulle sÀga de "annorlunda" fÀrgerna och baksidan samt bandet de kommer pÄ. Personligen tycker jag att de dÀr behöver ha mesh pÄ sig för att flyga

Skulle sÀga de "annorlunda" fÀrgerna och baksidan samt bandet de kommer pÄ. Personligen tycker jag att de dÀr behöver ha mesh pÄ sig för att flyga
Jag gillar dem, bĂ„de TWA och SwissAir, men 60k Ă€r lite i mesta laget, hade de sĂ„lts för 50k som @Airbus skrev sĂ„ hade jag nog slagit till. 🙂

DSC_0512.JPG

I onsdags nÀr jag fotade fanns det ett separat skyltfönster med Omega 40% samt ett annat med blandade mÀrken dÀr det var 20-25% rabatt beroende pÄ mÀrke & modell. Man fÄr frÄga i butiken vad som gÀller för uret man Àr intresserad av helt enkelt :)

Att ingen kniper tvÄ-tons-SMPn? Den gillade jag, men gick pÄ vanliga blÄ ist. Om det Àr 40% Àr det ju ett riktigt bra pris.

Tillbaka
Topp