JLSM
Basic
Fan jag tyckte det var bra, blev sugen
NÄgon som vet hur lÀnge de kör rean?
Januari ut enligt utsago
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan jag tyckte det var bra, blev sugen
NÄgon som vet hur lÀnge de kör rean?
JĂ€vligt snygg faktiskt
.. och dyr
Nej, det Àr 40% pÄ den, sÄ 222k.Men 25%![]()
Intressant hur förbaskat off listpris Àr, nÀr en modell blir sittandes trots 40% reaNej, det Àr 40% pÄ den, sÄ 222k.
Hmmm, ja. Eller sÄ Àr det modellen. Den i stÄl Àr redan stor och tung. Försökte gilla den och övervÀgde att slÄ till pÄ 25%. Men fungerade inte. Att dÄ ha den i guld blir ju rÀtt extremt tÀnker jag. Lite som de Navi som nu ligger dÀr. De Àr nedsatta 40% men fortfarande kvar. Priset Àr vÀl inget fel men ganska speciella modeller med sina fÀrger. VÀldigt begrÀnsade mÄlgrupper...Intressant hur förbaskat off listpris Àr, nÀr en modell blir sittandes trots 40% rea![]()
Var det inte 40%?Men 25%![]()
Haha alltsÄ man Àr ju inte The Rock liksomHmmm, ja. Eller sÄ Àr det modellen. Den i stÄl Àr redan stor och tung. Försökte gilla den och övervÀgde att slÄ till pÄ 25%. Men fungerade inte. Att dÄ ha den i guld blir ju rÀtt extremt tÀnker jag. Lite som de Navi som nu ligger dÀr. De Àr nedsatta 40% men fortfarande kvar. Priset Àr vÀl inget fel men ganska speciella modeller med sina fÀrger. VÀldigt begrÀnsade mÄlgrupper...
Varför ligger Navisarna kvar? Ăr de ocksĂ„ för stora och klumpiga?Hmmm, ja. Eller sĂ„ Ă€r det modellen. Den i stĂ„l Ă€r redan stor och tung. Försökte gilla den och övervĂ€gde att slĂ„ till pĂ„ 25%. Men fungerade inte. Att dĂ„ ha den i guld blir ju rĂ€tt extremt tĂ€nker jag. Lite som de Navi som nu ligger dĂ€r. De Ă€r nedsatta 40% men fortfarande kvar. Priset Ă€r vĂ€l inget fel men ganska speciella modeller med sina fĂ€rger. VĂ€ldigt begrĂ€nsade mĂ„lgrupper...
Efter hela GADA-tjafset nyligen kanske det Àr dags för en ny kategori - den ultimata Hà KK (hÄll-kÀften-klockan).Haha alltsÄ man Àr ju inte The Rock liksomkÀnns som att det krÀvs en rejÀl handled till en sÄn
De Ă€r 43mm precis som en vanlig Navitimer, sĂ„ det Ă€r nog inte storleken, men de Ă€r ganska fĂ€rglada och har fula baksidor, sĂ„ de tilltalar nog en mindre mĂ„lgrupp. En "SwissAir" i nyskick med plast kvar gick för 38000 kr pĂ„ Kaplans sĂ„ 60000kr Ă€r kanske lite i dyraste laget?Varför ligger Navisarna kvar? Ăr de ocksĂ„ för stora och klumpiga?
Ahaa.. fattar!De Àr 43mm precis som en vanlig Navitimer, sÄ det Àr nog inte storleken, men de Àr ganska fÀrglada och har fula baksidor, sÄ de tilltalar nog en mindre mÄlgrupp. En "SwissAir" i nyskick med plast kvar gick för 38000 kr pÄ Kaplans sÄ 60000kr Àr kanske lite i dyraste laget?
Skulle sÀga de "annorlunda" fÀrgerna och baksidan samt bandet de kommer pÄ. Personligen tycker jag att de dÀr behöver ha mesh pÄ sig för att flygaDe Àr 43mm precis som en vanlig Navitimer, sÄ det Àr nog inte storleken, men de Àr ganska fÀrglada och har fula baksidor, sÄ de tilltalar nog en mindre mÄlgrupp. En "SwissAir" i nyskick med plast kvar gick för 38000 kr pÄ Kaplans sÄ 60000kr Àr kanske lite i dyraste laget?
Jag gillar dem, bÄde TWA och SwissAir, men 60k Àr lite i mesta laget, hade de sÄlts för 50k som @Airbus skrev sÄ hade jag nog slagit till.Skulle sÀga de "annorlunda" fÀrgerna och baksidan samt bandet de kommer pÄ. Personligen tycker jag att de dÀr behöver ha mesh pÄ sig för att flyga
Jag gillar dem, bÄde TWA och SwissAir, men 60k Àr lite i mesta laget, hade de sÄlts för 50k som @Airbus skrev sÄ hade jag nog slagit till.
![]()
JĂ€klar va bra den svarta Ă€r. Antar att priset Ă€r efter 25% rabatt. âTurâ man inte bor i Stockholm125k
![]()
Verkar inte sÄ, det var rÀtt utplockat nÀr jag förbi idag pÄ lunchen.
Snyggt! Ăr det 40% pĂ„ alla i fönstret?
Snyggt! Ăr det 40% pĂ„ alla i fönstret?
Nej, 40% gÀller vissa Omega, de flesta klockorna Àr inte sÀnkta sÄ mycket.Som jag tolkar det ja
Nej, 40% gÀller vissa Omega, de flesta klockorna Àr inte sÀnkta sÄ mycket.
Det finns en del av en rea-skylt nere till vÀnster i din bild, man ser bara inte första siffran.Det fanns ingen 25%-skylt i alla fall.
Det finns en del av en rea-skylt nere till vÀnster i din bild, man ser bara inte första siffran.
Tidigare lÄg TT SMP och Àven Bronze gold i 25% fönstret. Men Àr det 40% sÄ Àr det bra priser.Att ingen kniper tvÄ-tons-SMPn? Den gillade jag, men gick pÄ vanliga blÄ ist. Om det Àr 40% Àr det ju ett riktigt bra pris.
Dags att vakna nuSÄg precis den hÀr trÄden.. fan att jag missade 995an![]()
Vad Àr det för dam-Tag lÀngst till höger?Fönstret i skrivande stund:
![]()