Är allt i fönstret på 40% nu? Även Pannorna och Tudors?Fönstret idag![]()
![]()
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är allt i fönstret på 40% nu? Även Pannorna och Tudors?Fönstret idag![]()
![]()
![]()
Lite svår att veta då priserna ej är utsatta på allt.Är allt i fönstret på 40% nu? Även Pannorna och Tudors?![]()
Okej tack, då är det sannolikt inte 40% på allt med andra ordLite svår att veta då priserna ej är utsatta på allt.
Testade en BB s/g den tog dom 36000 för.
En P01 skulle inte sitta fel förutom att den tyvärr blir på tok för stor.Lite svår att veta då priserna ej är utsatta på allt.
Testade en BB s/g den tog dom 36000 för.
Den e ruskigt cool.En P01 skulle inte sitta fel förutom att den tyvärr blir på tok för stor.![]()
Går den inte för 88? Dvs -40%. Eller knep du den igår. Grattis isf100 000 för denna om någon är sugen![]()
Sjukt otydlig skyltning. IWC på bilden går för 99’ efter rabatt. Däremot rabatt på de prislappar som är original och som också syns. Till de finns handskrivna lappar, som är gamla höjningar som skulle kunna misstas för nytt pris. Utgår från senaste listpris från respektive tillverkare och applicera 25-40%Men är det ytterligare 40% på de prislapparna som syns på bilderna då eller är prislapparna efter att 40% är avdraget?![]()
Nej jag tog den inte och 100 k kostade den igårGår den inte för 88? Dvs -40%. Eller knep du den igår. Grattis isf
Knepigt med så varierande priser.Nej jag tog den inte och 100 k kostade den igår
Måste vara en jättesvår modell den där. Trög som stål och dessutom i guld för 100k. Undrar vad som sker härnäst? Drar de ner det som är kvar ytterligare? Ska nog en del till för att sälja de två navi för 60kGår den inte för 88? Dvs -40%. Eller knep du den igår. Grattis isf
Måste vara en jättesvår modell den där. Trög som stål och dessutom i guld för 100k. Undrar vad som sker härnäst? Drar de ner det som är kvar ytterligare? Ska nog en del till för att sälja de två navi för 60k
Exakt. Och så ett navelsmycke på köpet.![]()
Dom får göra som U&P
Var in och testade Seamastern, men den lämnar mig fortfarande rätt oberörd. Vintage, men utan att vara baserad på en verklig modell. Rea förvisso, men 100k är ändå alldeles för dyrt.Måste vara en jättesvår modell den där. Trög som stål och dessutom i guld för 100k. Undrar vad som sker härnäst? Drar de ner det som är kvar ytterligare? Ska nog en del till för att sälja de två navi för 60k
Finns det inte en ny version på omega 300 redan? Har jag för mig iaf?Var in och testade Seamastern, men den lämnar mig fortfarande rätt oberörd. Vintage, men utan att vara baserad på en verklig modell. Rea förvisso, men 100k är ändå alldeles för dyrt.
Provade även den numera utgångna Longines Skindivern som de också hade på rea för under 20k och den kändes minst lika bra.
Omega borde verkligen göra en nyversion av Seamaster 300 som den såg ut på 60-talet. Gärna med en ”big triangle”!
![]()
Svarar mig själv med länkFinns det inte en ny version på omega 300 redan? Har jag för mig iaf?
Svarar mig själv med länk
![]()
Seamaster Die 1957 Trilogy Uhr 234.10.39.20.01.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie die Seamaster Die 1957 Trilogy Stahl watch (234.10.39.20.01.001) und kaufen Sie es Online auf der offiziellen OMEGA DE® Website!www.omegawatches.com
Den coolaste Seamastern av dom alla.Var in och testade Seamastern, men den lämnar mig fortfarande rätt oberörd. Vintage, men utan att vara baserad på en verklig modell. Rea förvisso, men 100k är ändå alldeles för dyrt.
Provade även den numera utgångna Longines Skindivern som de också hade på rea för under 20k och den kändes minst lika bra.
Omega borde verkligen göra en nyversion av Seamaster 300 som den såg ut på 60-talet. Gärna med en ”big triangle”!
![]()
Glömde plåta igår, men typ två dam Omega, 1st SMP guld, lite blandadt Longines och P01:an.Nån som har vägarna förbinder vill knäppa en bild på skylten?
Någon som vet vad det är för diameter på Tudor BB two tone?Sista dagen på rean.
![]()
![]()
![]()